جلسه هم اندیشی چهاردهمین جشنواره تئاتر ملی کودک و نوجوان مهر دزفول
جلسه هم اندیشی چهاردهمین جشنواره تئاتر ملی کودک و نوجوان مهر دزفول
سه شنبه 21 دي 1400 - 09:15:10
صبح ملت نیوز
جلسه هم اندیشی چهاردهمین جشنواره تئاتر ملی کودک و نوجوان مهر دزفول
به گزارش خبرنگار صبح ملت نیوز این  جلسه که در  18 دی ماه ساعت 19 در دفتر انجمن هنرهای نمایشی واقع در مجتمع سینمایی با حضور `سروش مداح `قائم مقام دبیر جشنواره ، `محمد حسین دهقان برنجی ` دبیر اجرایی جشنواره و جمعی از پیشکسوتان و هنرمندان برگزار شد .

سروش مداح قائم مقام دبیرچهاردهمین جشنواره تئاتر ملی کودک و نوجوان مهر دزفول دررابطه بااین هم اندیشی
به خبرنگارما گفت :مراحل اولیه و طراحی پوستر این جشنواره انجام شده و در این جلسه ما به ویرایش و برای برطرف کردن اشکالات آن نظر خواهی کردیم البته دوستان با نظرات خود ما را در این امر یاری دادند  .

سروش مداح در ادامه افزود: در مورد داوران جشنواره پیشنهاداتی شده که ان شالله بعد از گفتگو  و تایید نهایی آنها را اعلام خواهیم نمود .

قائم مقام دبیر جشنواره اظهار کرد: در جشنواره امسال برنامه آموزشی برای نویسندگان عزیز در نظر گرفته ایم و استادی که قرار است در این ورکشاپ  تدریس کند  مشخص شده؛ ان شاالله در چند روز آینده نام ایشان را اعلام رسمی خواهم کرد.

 وی در  پایان  از طرف دبیر چهاردهمین جشنواره تئاتر ملی کودک و نوجوان مهر دزفول علیرضا چرخابی اعلام کرد ،چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول در 2 بخش نمایشنامه‌نویسی و مقاله و پژوهش  بهمن ماه برگزار خواهد شد .

http://dezfoolnews.ir/fa/News/86128/جلسه-هم-اندیشی-چهاردهمین-جشنواره-تئاتر-ملی-کودک-و-نوجوان-مهر-دزفول
بستن   چاپ