آسمان خوزستان منور به حضور 5 شهید گمنام شد
يکشنبه 12 دي 1400 - 15:54:25

به گزارش پایگاه خبری صبح ملت نیوز و به نقل از پایگاه خبری تجهیزنیوز، هوشنگ نوبخت ، مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان از ورود پیکر مطهر 5 شهید به خوزستان خبر داد و اظهار داشت: صبح امروز یکشنبه 12 دی ماه راس ساعت 7 و نیم صبح با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان ، سردار مرادحاجتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان ، نجاتی معاون سیاسی استاندار ، فرماندار اهواز و جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی در فرودگاه بین المللی شهید حاج قاسم سلیمانی اهواز ، میزبان 4 شهید گمنام و یک شهید تازه تفحص شده ارتش بودیم.
وی افزود : این 4 شهید گمنام بزودی و در مراسم باشکوهی که جزئیات آن متعاقبا اعلام خواهد شد در 2 نقطه از استان تشییع خواهند شد. مدرسه علمیه امام خمینی اهواز میزبان 2 شهید و اداره کل بنادر و دریانوردی بندر ماهشهر نیز پذیرای 2 شهید دیگر خواهد بود.
نوبخت گفت: شهید محمد باقر حسینی از شهدای تازه تفحص شده ارتش جمهوری اسلامی نیز همزمان با مراسم تشییع و تدفین این شهدا در مراسم مشترک بر دوش مردم ولایت مدار اهواز حمل خواهد شد و سپس برای خاکسپاری ، رهسپار گلزار شهدای اهواز می شود .
شهدای گمنام تا زمان تشییع و تدفین در محل نمازخانه و میعادگاه شهدای اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان ، پذیرای دیدار دلدادگان راه شهادت خواهند بود

http://dezfoolnews.ir/fa/News/85534/آسمان-خوزستان-منور-به-حضور-5-شهید-گمنام-شد
بستن   چاپ