رادیوخبری صبح ملت ویژه شهرستان دزفول منتشر شد
رادیوخبری صبح ملت ویژه شهرستان دزفول منتشر شد
جمعه 10 دي 1400 - 10:08:59
1رادیوخبری صبح ملت ویژه شهرستان دزفول  منتشر شد 
بامروری بر مهم ترین خبرهای  شهرستان  در  هفته ای که گذشت  با صدای  ثنا صمصمامی منتشرشد 



/بافت تاریخی دزفول در معرض خطر فرونشست است

 عباس چراغ چشم ،رئیس اداره میراث فرهنگی دزفول، با اشاره به تخریب و ریزش برخی بناها در بافت تاریخی گفت: بافت تاریخی دزفول در معرض خطر فرونشست است.وی در ادامه تصریح کرد:یکی از پایه‌های پل باستانی هر لحظه در معرض ریزش است و 4 دهانه پل نیز تخریب شده که ضرورت دارد هر چه سریع‌تر چاره اندیشی شود.

 2/اختصاص 690 تن قیر برای آسفالت معابر دزفول

محمد حسین پرآور، رئیس شورای شهر دزفول با بیان اینکه پیگیری موضوع آسفالت از اولویت‌های مهم شورا و شهرداری است، گفت: 690 تن قیر برای آسفالت معابر دزفول اختصاص یافته است.
وی با 
بیان اینکه لکه‌گیری برخی خیابان‌ها در حال انجام است، اظهار کرد: حدود پنج هزار مترمربع از خیابان‌ها و معابر خاکی سطح شهر در این مرحله روکش می‌شوند.
امید است هرچه زودتر این میزان قیر به شهرداری تحویل و فرآیند تولید آسفالت و عملیات روکش اول، روکش مجدد و لکه‌گیری با سرعت بیشتری انجام شود تا خیابان‌ها و معابری در شأن شهروندان داشته باشیم.

3/جاده مرگ در دزفول بار دیگر قربانی گرفت

عبدالکریم فیروززاده، سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دزفول گفت: این حادثه  حوالی ساعت 8:27 دقیقه روز سه شنبه 7دی ماه    در محور دزفول به شوشتر   به وقوع پیوست.
وی درادامه افزود :این حادثه بر اثر تصادف بین خودروی پیکان وانت و تریلی رخ داد.
 در این سانحه رانندگی راننده خودرو پیکان وانت که آقایی با حدود 37 سال سن بود،  متاسفانه بعلت شدت جراحات وارده جان باخت .

4/قطع درختان در دزفول نیازمند انجام فرآیندهای قانونی است

علی فرهمندپور فرماندار ویژه شهرستان دزفول با تاکید بر اینکه قطع درختان برای انجام پروژه و طرح‌ها نیازمند طی کردن فرآیندهای قانونی است، گفت: از مجموعه شهرداری‌های شهرستان انتظار می‌رود که دقت لازم را در اجرای قوانین داشته باشند.


 5/دست دشمن را درصورت تعرض قطع می‌کنیم

امیر محمدعلی گودرزی جانشین لشکر92زرهی  روز یکشنبه 5دی مآه در حاشیه نمایشگاه پدافند غیرعامل نیروی زمینی ارتش در تیپ 292 زرهی دزفول به خبرنگار ایرنا گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همراه با سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تهدیدهای دشمن را روزانه رصد می‌کنند.
جانشین لشکر 92 زرهی خوزستان افزود: هرگونه تهدیدی که از سوی دشمن متصور و برآورد شود، نیروهای ارتش متناسب با آن تهدید، تاکتیک‌های آفندی و پدافندی خود را به روز رسانی می‌کنند.

http://dezfoolnews.ir/fa/News/85258/رادیوخبری-صبح-ملت-ویژه-شهرستان-دزفول-منتشر-شد
بستن   چاپ