در مورخ 23 الی 25 آذرماه 1400
حضور معاون گردشگری شهرستان دزفول در نشست مشترک فعالان صنعت گردشگری ایران و کشور عراق در استان ایلام
شنبه 27 آذر 1400 - 09:58:50
صبح ملت نیوز
حضور معاون گردشگری شهرستان دزفول در نشست مشترک فعالان صنعت گردشگری ایران و کشور عراق در استان ایلام

🔰 به گزارش صبح ملت به نقل از "میراث دز" خبرگزاری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دزفول معاون گردشگری این اداره در نشست سه روزه مشترک فعالان صنعت گردشگری ایران و کشور عراق که در مورخ 23 الی 25 آذرماه 1400 در استان ایلام برگزار گردید حضور یافته تا ضمن تعامل با شرکت های گردشگری کشور عراق و استان های همجوار در خصوص آشنایی با آداب و رسوم و همچنین آشنایی با جاذبه های گردشگری آنها جاذبه های گردشگری شهرستان دزفول را به این مناطق معرفی نمایند.

🔹در این نشست مهدی چناری جلسات متعددی با مدیران انجمن های دفاتر خدمات مسافرتی استان های همدان، کرمانشاه، کردستان، ایلام، لرستان و .... داشته و رایزنی لازم جهت تبادل تورهای گردشگری با این استان ها و شهرستان دزفول را صورت دادند.
🔹همچنین در این جلسه معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دزفول با شرکت های گردشگری کشور عراق نشست صمیمی داشته و جهت اعزام تورهایی از کشور عراق به سمت شهرستان دزفول رایزنی لازم رو صورت دادند.

🔹 در این جلسه با شرکت های خدمات مسافرتی کشور عراق در خصوص ظرفیت های پزشکی (گردشگری سلامت)شهرستان دزفول توضیحات لازم ارائه شد.


http://dezfoolnews.ir/fa/News/84332/حضور-معاون-گردشگری-شهرستان-دزفول-در-نشست-مشترک-فعالان-صنعت-گردشگری-ایران-و-کشور-عراق-در-استان-ایلام
بستن   چاپ