رادیوخبری صبح ملت ویژه شهرستان دزفول منتشرشد
رادیوخبری صبح ملت ویژه شهرستان دزفول منتشرشد
پنجشنبه 25 آذر 1400 - 23:57:06
1رادیوخبری صبح ملت ویژه شهرستان دزفول منتشرشد 

بامروری بر مهم ترین خبرهای شهرستان در هفته ای  که گذشت با صدای  صوفیا حاجی پور منتشرشد 

-معاون استاندار خوزستان: اقدامات انقلابی دولت به توسعه کشور کمک می‌کند

رضا نجاتی عصر چهارشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای صنایع دستی بانوان روستایی دزفول گفت: دولت انقلابی در کنار مردم بوده و به خوبی در حال مدیریت شرایط کشور است.
وی افزود: اقدامات و برنامه ریزی های دولت نویدبخش توسعه کشور در بخش های مختلف و بهبود شرایط زندگی است از سویی با توجه به وجود فرزندان دزفول و خوزستان در بدنه دولت امیدواریم این ظرفیت منجر به توجه و توسعه بیش از پیش دزفول و استان شود.

2-رئیس مرکز ارزیابی کیفیت وزارت علوم:
آثار پژوهشی دانشگاه‌ها باید برای اقشار مختلف جامعه قابل درک باشند
به گزارش ایرنا، غلامعلی  منتظر روز چهارشنبه در آیین اختتامیه نمایشگاه مجازی هفته پژوهش در سالن اجتماعات دانشگاه صنعتی جندی شاپور  دزفول افزود: فعالیت های علم و فناوری از دیدگاه یونسکو پنج حوزه مختلف آموزش و مهارت های علم و فناوری، پژوهش و توسعه، نوآوری، خدمات علمی و فنی و فعالیت های اداری و سایر فعالیت‌های پشتیبان علم و فناوری هستند.
وی همچنین اشاره کرد.: باید در فرآیند فعالیت های پژوهشی، مسائل و نیازها مطرح شوند تا بر اساس آن اهداف مشخص و بین این دو تناسب برقرار شود.

3-توقیف محموله چوب قاچاق و دستگیری یک متخلف در دزفول
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول گفت: محموله چوب قاچاق در دزفول توقیف و متخلف قطع درختان جنگلی دستگیر شد.
به گزارش  صبح ملت نیوز ،مسعود نوری پور روز سه شنبه افزود: پس از گزارش همیاران محیط زیست مبنی بر حضور متخلفان ماموران این اداره با اجرای عملیات  موفق به دستگیری و توقیف خودروی حامل درختان قطع شده شدند.
وی به ممنوعیت هرگونه قطع و ریشه کنی درختان جنگلی تاکید داشتند.

4-. 100 میلیارد ریال برای تکمیل جاده بن جعفر دزفول اختصاص یافت
علی فرهمندپور دوشنبه شب اعلام کرد:  این اعتبار پس از پیگیری‌ مسئولان دزفول و نشست با  رئیس سازمان برنامه و بودجه استان خوزستان برای تکمیل جاده بن جعفر اختصاص یافت.
 وی همچنین افزود: رئیس سازمان برنامه و بودجه استان خوزستان پس از شنیدن مشکلات طرح تعریض و ایمن سازی جاده بن جعفر قول مساعد دادند علاوه بر اعتبار تخصیص یافته از محل اعتبارات نفت نیز برای تکمیل این طرح مبلغی در نظر گرفته شود.

5-کارخانه دوده فام دزفول صادرکننده نمونه ملی شد
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول گفت: شرکت صنعتی دوده فام صدف (کربن بلک دزفول) به عنوان صادرکننده نمونه ملی در سال 1400 انتخاب شد.
محمد غلامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت صنعتی دوده فام صدف در آیین بیست و پنجمین سالروز ملی صادرات که در سالن همایش‌های خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد به عنوان صادرکننده نمونه ملی انتخاب شد.

http://dezfoolnews.ir/fa/News/84233/رادیوخبری-صبح-ملت-ویژه-شهرستان-دزفول-منتشرشد
بستن   چاپ