پایان هفته هشتم لیگ برتر فوتبال
يکشنبه 14 آذر 1400 - 09:23:40

لیگ ایران که هنوز موفق نشده تماشاگران را به سکو ها هدایت کند جر در یک هفته آزمایشی که بسیار برای فوتبالیست ها تماشاگران و حتی رسانه جذاب بود، اما بعد از آن باز هم بدون تماشاگر برگزار شد.
 رقابت هایی که بدون حضور تماشاگران روند بازی ها زمین تا آسمان فرق دارد در حالی که همه خواستار این اتفاق هستند و مجوز آن از طریق وزارت بهداشت انجام شد اما در ورزشگاه تماشاگران در یک منطقه جمع میشوند و این امر که گویا توسط یگان ویژه انجام میشود از نظر وزارت بهداشت مشکل دار بوده و دوباره رای به عدم حضور تماشگران داده شد که امیدواریم این مشکل به سرعت حل شود .
رقابت های لیگ از همان ابتدا تنوری داغ داشت و در حال حاضر هم با حواشی زیادی دنبال میشود تیم گل گهر سیرجان در پایان هفته هشتم در صدر این جدول قرار دارد وتیم های سپاهان، پرسپولیس و استقلال تعقیب کنندگان هستند. تیم محرم نوید کیا که بازی های بسیار خوبی را به نمایش گذاشته  و با قدرتی فراتر از سال پیش در این رقابت ها ظاهر شده در هفته هشتم با نتیجه باور نکردنی 4 بر 2 مغلوب گل گهر سیرجان شد تا ژنرال نشان دهد در تیم های تحت هدایت او بخصوص در سال دوم حرف های زیادی میتواند برای گفتن داشته باشد
. تیم پرسپولیس که هجمه زیادی روی این تیم بود و بسیاری از رسانه ها به افت و بحران در این تیم اشاره کرده بودند با چند نتیجه به نسبت خوب خود را به بالای جدول رساند هر چند بازی های این تیم ماننده سال قبل با کیفیت و جذابیت کمتری دنبال میشود که به گفته مربیان این تیم تاکنیک های گذشته این تیم برای سایر تیم ها رو شده و آنها به دنبال روش ها و تاکنیک های دیگری هستند و برای مچ شدن و جا افتادن این تغییر سیستم ها نیاز به زمان دارند. تیم استقلال که تا این جای رقابت ها باختی در کارنامه خود نداشته به گفته مربی خود 6 امتیاز این تیم خورده شده و در دو دیدار گذشته باید 3 پنالتی به نفع این تیم گرفته میشد که این اتفاق صورت نگرفته است . و در انتهای جدول تیم خوب پدید و هوادار قرار دارند. عدم وجود وی ای آر داوری های شک و شبهه دار اعتراضات زیاد در کنار زمین توسط مربیان و کادر تیم ها همه و همه باعث اختلافاتی بین تیم ها و عوامل برگزاری این مسابقات شده است که امیدواریم هر چه زودتر این سیستم به فوتبال کشور ما اضافه شود تا شاهد درگیری های کمتری در این زمینه باشیم .

نویسنده خبر: علی برزویی- صبح ملت  نیوز

http://dezfoolnews.ir/fa/News/83373/پایان-هفته-هشتم-لیگ-برتر-فوتبال
بستن   چاپ