افتتاح جاده ی مواصلاتی مسجدسلیمان_ایذه
افتتاح جاده ی مواصلاتی مسجدسلیمان_ایذه
جمعه 12 آذر 1400 - 17:40:24
صبح ملت نیوز


به گزارش پایگاه خبری صبح ملت نیوز: امروز جمعه مورخ 12 آذرماه 1400 ،، استاندار خوزستان به همراه دکتر علیرضا ورناصری با حضور در مسجدسلیمان ضمن افتتاح جاده ی مواصلاتی محور مسجدسلیمان_ایذه (جریک) از پتروشیمی مسجدسلیمان ، کارخانه سیمان و پروژه های چون فرودگاه مسجدسلیمان ، پروژه فاضلاب این شهرستان بازدید بعمل آورد

استاندار خوزستان افزود: ان شاءالله دولت مردمی عزم خود را جزم کرده است تا ویرانی های این کشور را به آبادانی و مناطق محروم را به مناطق برخوردار تبدیل کند. دولت، دولت محرومین است. ما شاهد وضعیتی هستیم که باید برای برون رفت از آن، با تلاش و کوشش شبانه روزی و استفاده از اقتصاد مقاومتی و تکیه بر مردم عزیز و پرتلاش، کشور را بسازیم و به سوی توسعه و آبادانی رهنمون کنیم.

استاندار خوزستان بیان کرد: هر چند ریشه این پروژه از قبل بوده است اما تکمیل آن با سرعت در این دولت به سرانجام رسید. امروز یک روز بسیار مبارکی برای مردم منطقه است و سرآغازی برای پروژه های دیگر است تا بتواند آبادانی و عمران را برای این منطقه به ارمغان بیاورد.

خلیلیان همچنین در حاشیه افتتاح این محور در جمع خبرنگاران، گفت: این پروژه باعث سهولت رفت و آمد و کاهش هزینه ها و مصرف سوخت است. حدود هفت کیلومتر جاده بوده که باعث شده است، 65 تا 70 کیلومتر مسیر کوتاه شود که این باعث توسعه و عمران منطقه و نیز توسعه تجارت و گردشگری می شود. ضمن این که روستاهای اطراف از بن بست خارج شدند و جاده های مرتبط با ایذه و مسجدسلیمان و حتی دسترسی به مناطق همجوار را به مناطق غرب استان هموار کرده است. هرچند این پروژه هزینه بالایی در برنداشت اما تاثیرگزاری زیادی دارد و باعث رونق، عمران و آبادانی منطقه می شود و منطقه را از بن بست خارج کرده است.




پایان مطلب

http://dezfoolnews.ir/fa/News/83295/افتتاح-جاده-ی-مواصلاتی-مسجدسلیمان_ایذه
بستن   چاپ