رادیو خبری صبح ملت ویژه استان خوزستان منتشرشد
رادیوخبری خوزستان منتشرشد
جمعه 12 آذر 1400 - 09:29:55
رادیوخبری خوزستان منتشرشد 

رادیو خبری صبح ملت ویژه استان خوزستان منتشرشد .
با مروری بر مهمترین  خبرهای  استان  در  هفته ای  که  گذشت باصدای  محبوبه  کاهکش منتشرشد.


رییس بسیج مستضعفین کشور:
بسیج خوزستان در الگوسازی اقتصاد مقاومتی مردم سالار پیشتاز است
رییس بسیج مستضعفین کشور با بیان این که یکی از کارهای بسیج الگوسازی در میدان اقتصاد مقاومتی مردم سالار است، گفت: خدا را شکر استان خوزستان در این الگوسازی پیشتاز بوده است.  
سردار سلیمانی امروز یازدهم آذرماه در حاشیه افتتاح کارخانه تولید پوشاک نظامی و صنعتی در اهواز، اظهارکرد: ما ظرفیت های فراوانی در کشور برای حل مشکلات اقتصادی داریم و با برنامه ریزی درست می توان این ظرفیت ها را به میدان آورد و بر مشکلات اقتصادی چیره شد. 
استاندار:
مصوبات سفر رئیس جمهور 150 هزار شغل برای خوزستان ایجاد می‌کند
استاندار خوزستان با بیان این که کارگروه‌های ویژه و دبیرخانه‌ای مسئولیت پیگیری اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور را عهده‌دار خواهد بود، گفت: برنامه دو ساله‌ای بر اساس سفر رئیس جمهور در دستور کار هیات دولت قرار گرفته و مصوبات سفر رئیس جمهور نیز به بهترین شکل ممکن تصویب شده است.
صادق خلیلیان در نشست شورای اداری و آیین تکریم فرماندار سابق و معارفه سرپرست فرمانداری اهواز که شامگاه چهارشنبه (10 آذرماه) برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان به عنوان یک استان ویژه و اهواز نیز به عنوان کلانشهر ویژه در سطح کشور مورد توجه قرار گرفته است.
عالمی‌نیسی:
فرمانداری اهواز از انفعال و سایه استانداری خارج شده است
فرماندار پیشین اهواز با اشاره به کارهای شاخص در فرمانداری اهواز، گفت: نخستین کار این بود که جایگاه فرمانداری اهواز را به عنوان فرمانداری و نماینده عالی دولت، در استان خوزستان تعریف و از زیر سایه استانداری خارج کردیم و از یک فرمانداری منفعل به فرمانداری فعال و از فرمانداری تاثیرپذیر به فرمانداری تاثیرگذار تبدیل کردیم.
افزایش 170 درصدی تخلیه و بارگیری در بنادر آبادان
مدیر بنادر و دریانوردی آبادان از افزایش عملیات تخلیه و بارگیری در بنادر سه‌گانه این شهرستان طی هشت ماه گذشته سال 1400 خبر داد.
رضا سفاری اظهار کرد: بر اساس گزارش سامانه آمار سازمان بنادر، عملیات تخلیه و بارگیری کالای نفتی و غیرنفتی سه بندر آبادان، اروندکنار و چوئبده در 8 ماهه سال ‌جاری 170 درصد افزایش داشته است.
شهردارکارون عنوان کرد
سرقت تجهیزات، دلیل مسدود شدن پل "فولاد" کارون
شهردار کارون با اشاره به سرقت تجهیزات پل فولاد، از مسدود شدن این پل تا اطلاع ثانوی خبر داد.
سعید باب‌المراد در خصوص مسدود شدن پل فولاد (پل ششم) از سه‌شنبه شب، اظهار کرد: از چند ماه پیش که سرقت بادبندهای پل ششم (فولاد) کشف شد، بلافاصله مشاوری برای تعیین خسارت‌ها و تبعات ناشی از این کار تعیین شد.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان خبر داد
تمدید مهلت سنجش سلامت نوآموزان خوزستان تا نیمه آذر
رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان از تمدید مهلت سنجش سلامت نوآموزان خوزستان تا نیمه آذرماه خبر داد.
علی ممبینی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه سنجش سلامت دانش‌آموزان تا نیمه آذرماه تمدید شده است، اظهار کرد: تاکنون 120 هزار و 288 نفر نوبت‌گیری کرده‌اند که از این تعداد 107 هزار و 843 نفر سنجش شده‌اند. 

http://dezfoolnews.ir/fa/News/83254/رادیوخبری-خوزستان-منتشرشد
بستن   چاپ