رادیو خبری صبح ملت ویژه شهرستان دزفول منتشرشد
رادیو خبری صبح ملت ویژه شهرستان دزفول منتشرشد
جمعه 12 آذر 1400 - 08:54:47
رادیو خبری صبح ملت ویژه شهرستان دزفول منتشرشد 
بامروری  بر مهم ترین  خبرهای  شهرستان  در هفته ای  که  گذشت با صدای زهراعزتی منتشرشد 

اعلام آمادگی یک خیر برای تامین نیازهای آموزشی.


 فرماندار ویژه دزفول گفت: یک خیر اهل تهران برای تامین نیازهای معلم دلسوز دزفولی که اقدام به آموزش کودکان کار می کند، اعلام آمادگی کرده است.
علی فرهمندپور عصر دوشنبه همراه با یکی از خیران استان تهران بعداز  بررسی مشکلات معلم دلسوز دزفولی که در اقدامی جهادی به آموزش کودکان کار پرداخته است، به خبرنگار ایرنا گفت: تعدادی از کودکان کار توسط حسن گلچین نژاد دزفولی یکی از معلمان دلسوز شهرستان دزفول در یک مکان جمع آوری و از 2 سال قبل تاکنون در مقاطع مختلف تحصیلی، آموزش می بینند که جای قدردانی دارد.


▪️پنج هزار بسته تحصیلی، معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان دزفول توزیع شد.


 سرپرست مدیریت آموزش و پرورش دزفول گفت: پنج هزار بسته تحصیلی، معیشتی و بهداشتی به ارزش 10 میلیارد ریال بین دانش آموزان و نیازمندان دزفول توزیع شد.

امیر ظاهرطحان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 720 بسته معیشتی به نیت شهدای دانش آموز، 72 تبلت به نیت شهدای فرهنگی و بسته‌های بهداشتی، کالای اساسی و مواد شوینده بین دانش آموزان و نیازمندان دزفول توزیع شد.

▪️سایت گوزن زرد در پارک ملی دز ایمن سازی شد.

رئیس پارک ملی دز گفت: اقدامات اولیه و ایمن سازی سایت گوزن زرد پارک ملی دز برای انتقال 20 رأس گوزن در حال انجام است.
مجتبی سپهرفر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای ایمن سازی و آماده سازی فضای مناسب زیستگاهی، در یکسال اخیر اقدامات قابل ملاحظه ای در سایت گوزن زرد ایرانی پارک ملی دز با مساحتی بالغ بر 70 هکتار انجام شده است


▪️نشست فعالان حوزه رسانه با رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان دزفول

 مدیران خبرگزاری  وپایگاه های خبری فعال در شهرستان دزفول   و‌همچنین خبرنگاران حاضر در جلسه ،به بیان صحبت ها و دغدغه های خود پرداختند و پیشنهادهایی برای بهتر شدن خبر و خبرگزاری در شهرستان دزفول دادند.
 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول  که خود یکی از با سابقه ترین افراد در زمینه خبر و خبرگزاری است   با گوش دادن به صحبت ها انان اعلام کرد ؛ در شهرستان دزفول ما 15 پایگاه خبری و 3 نشریه مجوز دار و فعال داریم،  هر خبرگزاری نیاز هست که مجوز خود را بگیرد و باید آنها اقدام کنند.

▪️اولین نشست تولیدکنندگان صنایع دستی شهرستان دزفول در سال 1400برگزار شد

به گزارش  خبرنگار صبح ملت ، اولین نشست تولیدکنندگان صنایع دستی شهرستان دزفول در روز شنبه مورخ 1400/9/6 در سالن جلسات اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار و صنعتگران به طرح مشکلات خود پرداختند.
سپس ریاست اداره میراث فرهنگی با بیان این نکته که یکی از مهم‌ترین بخش‌های فرهنگ هر کشور و ملت به صنایع دستی‌اش باز می‌گردد .
دکتر چراغ  چشم  گفت : صنایع دستی تبلور ذوق و هنر مردمان یک منطقه است که در انواع وسایل مختلف و اشیاء نمود پیدا می‌کند.

 ▪️ثبت دزفول به عنوان شهر جهانی کپو


 
دکتر عیسی زاده شهردار دزفول، ضمن  قدردانی از مجموعه وزارت میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری به منظور ثبت دزفول به عنوان شهر ملی کپو، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت دزفول در این زمینه و همچنین اهتمام صورت گرفته، شهرداری دزفول به منظور تثبیت، تقویت و ارتقای این امر تمام تلاش و ظرفیت خود را بکار خواهد گرفت.

http://dezfoolnews.ir/fa/News/83241/رادیو-خبری-صبح-ملت-ویژه-شهرستان-دزفول-منتشرشد
بستن   چاپ