معرفی کتاب:
کتاب «رامهرمز در نگاهی تازه»
پنجشنبه 11 آذر 1400 - 20:31:04
صبح ملت نیوز

معرفی کتاب 

کتاب  «رامهرمز در نگاهی تازه» 
کتاب ( رامهرمز در نگاهی تازه ) مجموعه ای از نگارش ها و تلاش جمعی از دوستداران تاریخ و فرهنگ رامهرمز است که توسط عبدالحمید کلانترهرمزی گردآوری و به چاپ سوم رسیده است . 
در این مجموعه سعی شده است تا تلاش ها و فرهنگ و رشادت های مردم رامهرمز در قرن گذشته را که با استفاده از تجربه های پیشینیان خود صورت گرفته در معرض قضاوت خوانندگان محترم قرار دهیم . 
این مجموعه که با بیش از سیصد عکس رنگی ، بخشی از مطالب مطرح شده در کتاب را به تصویر کشیده است ، شامل یازده بخش می باشد . 
بخش های کتاب رامهرمز در نگاهی تازه ،شامل : 
تاریخچه ای از شهرستان رامهرمز ، رامهرمز از دیدگاه تقسیمات کشوری ، زبان مادری و گویش رامهرمزی ، باغ داری در رامهرمز ، نوای ساز و دهل در رامهرمز ، تاریخچه کلانتران خواجه طاهری در رامهرمز ، بخش جوی آسیاب در گذشته ، زندگی نامه تعدادی از شخصیت های تاثیر گذار در روند بهبود زندگی مردم رامهرمز ، فعالیت های اجتماعی خاندان کلانتر در رامهرمز ، گردشگری و میراث فرهنگی رامهرمز و بخش آخر بازار و تجارت در رامهرمز را شامل می شود . 
قیمت تمام شده این کتاب که در 237 صفحه به چاپ رسیده است ، مبلغ 175000 تومان می باشد. علاقه مندان به مطالعه این کتاب ، می توانند با واریز مبلغ 175000 تومان به شماره کارت : 6221061060432103 بانک پارسیان به نام عبدالحمید کلانترهرمزی واریز و یک نسخه از کتاب را از سرپرستی نشریه هفته نامه رامهرمز نامه واقع در خیابان انقلاب رامهرمز دریافت دارند .
پیشاپیش از همکاری مدیر مسئول محترم و کارکنان گرامی نشریه هفته نامه رامهرمز نامه که در زمینه بسط و توسعه تاریخ و فرهنگ رامهرمز ،تلاش و فداکاری می کنند ، سپاسگزاری می نمایم . 
ارادتمند ، عبدالحمید کلانترهرمزی

http://dezfoolnews.ir/fa/News/83231/کتاب-«رامهرمز-در-نگاهی-تازه»
بستن   چاپ