دیدارسرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان شوش با سرهنگ یاری زاده فرماندهی انتظامی شوش
يکشنبه 30 آبان 1400 - 15:34:04
صبح ملت نیور

به گزارش خبرنگار صبح ملت نیوز، ربانی ضمن تبریک به انتصاب فرماندهی انتظامی شوش درخصوص تقویت و تعامل بیشتر این دوارگان به بحث وتبادل نظر پرداختند
سرهنگ یاری زاده در این دیدار با اشاره به توجه نیروی انتظامی به ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای پلیس اظهار داشت: موضوع ورزش از جمله موضوعاتی است که نیروی انتظامی به آن توجه ویژه دارد.
وی افزود: موضوع ورزش همواره مورد تأکید دین مبین اسلام بوده و نقش مهمی را در نشاط و شادابی جامعه ایفا می کند.
سرهنگ یاری زاده در این دیدار با اشاره به توجه نیروی انتظامی به ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای پلیس اظهار داشت: موضوع ورزش از جمله موضوعاتی است که نیروی انتظامی به آن توجه ویژه دارد.
یاری زاده بیان کرد: موضوع ورزش همواره مورد تأکید دین مبین اسلام بوده و نقش مهمی را در نشاط و شادابی جامعه ایفا می کند.
فرمانده انتظامی شهرستان ورزش را برای هر انسانی ضروری و مهم دانست و ادامه داد: همان طور که انسان به نیازهایی نظیر غذا نیاز دارد به ورزش نیز برای شادابی و سلامت جسمی نیازمند است.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در راستای ترویج فرهنگ ورزش به خصوص ورزش همگانی در کنار اداره‌ ورزش و جوانان و همسو با آن در خدمت‌‌رسانی به مردم پیش‌گام است و هر جا که لازم باشد در خدمت مردم و تامین امنیت نهادها در اجرای ماموریت‌های محوله آنها است.
سرپرست ورزش و جوانان شهرستان نیز با تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی ضمن تاکید بر این تعامل گفت: ما و نیروی انتظامی باید با توان بیشتری همایش ها و برنامه های مختلف همگانی را برگزار کنیم تا بتوانیم تعامل بیشتری با مردم و جوانان و نوجوانان داشته باشیم.
وی در ادامه گفت : اداره ورزش و جوانان  شهرستان همواره با نیروی انتظامی در برنامه های مختلف تعامل دو سویه داشته است و معتقدیم موفقیت های ورزشی در سایه امنیت بدست می اید و یکی از اهداف نیروی انتظامی حفظ امنیت و ارامش و ایجاد نشاط اجتماعی است


http://dezfoolnews.ir/fa/News/82356/دیدارسرپرست-اداره-ورزش-وجوانان-شهرستان-شوش-با-سرهنگ-یاری-زاده-فرماندهی-انتظامی-شوش
بستن   چاپ