با واکسن روزهای بی فوتی شوش ادامه دارد.
جمعه 21 آبان 1400 - 19:12:59
سرپرست مرکز بهداشت شوش  اعلام کرد: طی یکماه منتهی به 20 آبان 1400( از 20 مهر تا 20 آبان) در شهرستان شوش 25 روز بدون فوتی کرونایی و در 12 روز بیمار جدید بستری نداشته ایم و در 4 روز هیچ فرد مثبت سرپایی شناسایی نشد.


مهندس فیض الله دیناروند خاطر نشان کرد:این آمارها نشان دهنده تاثیر واکسیناسیون جامعه در برابر ویروس کروناست.


وی یادآور شد:آمار فوق پیش بینی ها و فرضیه های علمی متخصصان مبنی بر اینکه واکسیناسیون در برابر کرونا باعث کاهش چشمگیر بستری ها و فوتی های کرونایی می گردد را اثبات می کند. 

معاون بهداشت شبکه بهداشت و درمان شوش در ادامه از کلیه شهروندان علی الخصوص مناطق حاشیه شهر و روستاهایی که آمار پایینی در واکسیناسیون کرونا دارند در خواست کرد؛ضمن مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و پایگاهای بهداشتی و خانه های بهداشت، اقدام به دریافت واکسن کرونا نمایند. 

دیناروند به اجرای طرح واکسیناسیون خانه به خانه در شوش اشاره کرد و افزود: همکاران پرتلاش ما باهمکاری بسیج و هلال احمر در مراکز بهداشتی درمانی و خانه های بهداشت به شکل خانه به خانه و حضور در مدارس در حال تزریق واکسن  کرونا به جامعه هدف می باشند. 

در پایان سرپرست مرکز بهداشت شوش از تمامی شهروندان تقاضا کرد همچنان نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک،عدم حضور اجتماعات،شستشوی مکرر دست ها با آب وصابون یا مواد ضدعفونی کننده و اجتناب از دست دادن و روبوسی اهتمام ویژه داشته باشند.




http://dezfoolnews.ir/fa/News/81551/با-واکسن-روزهای-بی-فوتی-شوش-ادامه-دارد
بستن   چاپ