خدمتی ماندگار در شهرستان مسجدسلیمان؛ آغاز یکی از بزرگترین پروژه های فاضلاب کشور در مسجدسلیمان
يکشنبه 16 آبان 1400 - 16:00:02


 فرماندار مسجدسلیمان: با اجرای پروژه فاضلاب، سهم مسجدسلیمان در بحث جمع آوری و ساماندهی فاضلاب به 60 درصد خواهد رسید اختصاص 320 میلیارد تومان برای اجرای این پروژه، خدمتی ماندگار از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسجدسلیمان به شمار می رود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان، صبح امروز(یک‌شنبه)با حضور فرماندار مسجدسلیمان و جمعی از مدیران ادارات، جلسه کمیسیون حفاری شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد. فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه ضمن اعلام این خبر گفت:در روزهای آینده یکی از بزرگترین پروژه های فاضلاب در کشور در مسجدسلیمان استارت خواهد خورد و اکنون در مراحل تجهیز کارگاه و استقرار تجهیزات است. وی ادامه داد:این پروژه،خدمت بزرگی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسجدسلیمان محسوب می شود که می بایست مردم عزیز شهرستان مسجدسلیمان در جریان قرار بگیرند زیرا اکنون سهم شهرستان در اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب 4 درصد می باشد و با اجرای این پروژه،این سهم به 60 درصد خواهد رسید.

پاکدل افزود:این پروژه با اعتباری بالغ بر ٣٢٠ میلیارد تومان در مدت زمان ٣ ساله با تقسیم بندی شهرستان به 6 زون(منطقه)اجرا خواهد شد. رئیس کمیسیون حفاری شهرستان مسجدسلیمان در دیگر سخنان خود عنوان کرد:در زون اول، مناطقی چون نفتک، پشت ترمینال، چهاربیشه، کولرشاپ، باغ چشمه علی، ریل وی، نصیرآباد، چیت شویی،جی تایپ،کوی رمضان و دولت آباد و هوانیروز قرار می‌گیرند. وی تاکید کرد:با توجه به شروع فصل بارندگی،روند اجرایی این پروژه باید بصورت مستمر و دقیق نظارت شود تا علاوه بر تسریع در روند آن، باعث مشکلات ترافیکی در شهرستان هم نشود. محمد پاکدل در پایان یادآور شد:جا دارد در این زمینه از حمایت های استاندار خوزستان، تلاش های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و کلیه کسانی که در این زمینه تلاش کردند تشکر و قدردانی نمایم.


http://dezfoolnews.ir/fa/News/81031/خدمتی-ماندگار-در-شهرستان-مسجدسلیمان؛-آغاز-یکی-از-بزرگترین-پروژه-های-فاضلاب-کشور-در-مسجدسلیمان
بستن   چاپ