انتصاب سرپرست واحد آتش نشانی شهرداری شوش
شنبه 15 آبان 1400 - 16:08:28
صبح ملت نیوز
 حسین کیان پور ، از سوی سید عبدالحسین حسینی شهرداری شوش به عنوان سرپرست واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی منصوب شد.
به گزارش خبرنگار صبح ملت نیوز، مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید واحدآتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شوش صبح امروز مورخ 15آبان ماه در مرکز آتش نشانی برگزار شد.*
*در این مراسم که با حضور علی دیناروند عضوشورای شهرو رئیس کمسیون خدمات شهری، علی حبیبی معاونت خدمات شهری، کرمی مسئول حراست شهرداری مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید واحد آتش نشانی شوش برگزار شد.

*علی دیناروندگفت: توانمندسازی پرسنل در حوزه آموزش را حائز اهمیت دانست، اظهار کرد: توجه به رفاهیات پرسنل باید اولویت قرار گیرد چراکه نیروهای آتش نشانی از نظر روحی و روانی مشکلی نداشته و رفاهیات آنها فراهم باشد، این باعث افزایش انگیزه و آرامش آنها شده و به وظایف خود به خوبی عمل می‌کنند.
وی گفت: باید از نظر مالی نیز به آنها توجه کنیم چرا که این افراد در خط مقدم حوادث هستند و در زمان‌های بحران سلامت آنها در خطر است و نباید نگاه اداری با آنها داشته باشیم و لازم است از ابتدا به همکاران آتش نشانی به ویژه پرسنل که عامل دفاعی هستند توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

علی حبیبی، معاون خدمات شهری شهرداری شوش نیز در این مراسم ضمن تشکر از زحمات مسئول سابق و معرفی سرپرست جدید واحد آتش نشانی افزود: خوشبختانه امروز نیروهای با علم و توانمندی در مجموعه آتش نشانی شوش خدمت می‌کنند که این موضوع یک مزیت سازمانی است و لازم است مدیریت جدید با ارتقای تجهیزات فنی و توجه به ابعاد انسانی کارکنان در راستای پیشبرد اهداف سازمان تلاش کند.
مهدی تولابی مسئول سابق واحد آتش نشانی شهرداری شوش حسین کیان پور را مدیری با تجربه و بسیار توانمند خواند و بیان داشت: کار تیمی و همدلی کارکنان، رمز موفقیت واحدآتش نشانی شهرداری شوش بوده و اکثریت پرسنل این سازمان دارای تحصیلات مرتبط در رشته آتش نشانی و ایمنی هستند.
وی در ادامه از همه پرسنل آتش نشانی درخواست کرد با تمام توان با مدیریت جدید این واحد همراه باشند.
خبرنگار: سیدمحمد موسوی

http://dezfoolnews.ir/fa/News/80993/انتصاب-سرپرست-واحد-آتش-نشانی-شهرداری-شوش
بستن   چاپ