رادیو خبری خوزستان منتشر شد
رادیو خبری خوزستان باصدای زهراحبیبی منتشر شد
جمعه 23 مهر 1400 - 13:23:48
با مروری بر مهم ترین  خبرهای  استان خوزستا ن در هفته ای  که  گذشت 
با صدای  زهرا  حبیبی منتشرشد 


استاندار عنوان کرد:
عزم دولت برای پشتیبانی از توسعه خوزستان
استاندار خوزستان گفت: منطقه آزاد اروند در خوزستان می تواند پشتیبان اقتصاد استان باشد.
صادق خلیلیان در پایان دیدار با سردار محمد دبیر شورای مناطق آزاد که امروز 22 مهرماه در اهواز انجام شد، درجمع‌ خبرنگاران اظهار کرد: عزم دولت برای پشتیبانی از توسعه خوزستان در بالاترین سطح قرار دارد و تلاش مسوولان بر این است تا برخی عقب ماندگی های استان در بخش های مختلف جبران شود.
بازدید اعضای فراکسیون گردشگری مجلس از روند ساخت موزه منطقه‌ای خوزستان
اعضای فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس، روز (پنجشنبه) در جریان سفر خود به خوزستان، طی بازدید میدانی از دانشکده سه گوش اهواز دیدن کردند.
به گزارش ایسنا، همچنین این اعضا از روند ساخت موزه منطقه ای خوزستان واقع در پارک جزیزه بازدید کردند و در جریان آخرین وضعیت احداث موزه و مشکلاتی که در این چند سال کار تکمیل موزه را به تاخیر انداخته است، قرار گرفتند.
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان خبر داد
آزادی 2٠ زندانی جرایم غیر عمد خوزستان با کمک خیرین

پژمان پروین در آیین آزادی زندانیان جرایم غیر عمد خوزستان اظهار کرد: با پیگیری ستاد دیه خوزستان و کمک خیرین و نیکوکاران، 2٠ زندانی جرائم غیر عمد زندان‌های استان آزاد و به کانون خانواده بازگشتند.

افتتاح و بهره برداری از چندین پروژه مهم در بخش درمان شهرستان هندیجان

 به گزارش خبرنگارصبح ملت نیوز ازهندیجان  با حضور دکتر ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، حبیب آقاجری نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی، علی بویری فرماندار هندیجان و جمعی دیگر از مسئولان محلی چندین پروژه در بیمارستان شهداء هندیجان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت
.

http://dezfoolnews.ir/fa/News/78465/رادیو-خبری-خوزستان-باصدای-زهراحبیبی-منتشر-شد
بستن   چاپ