دادستان شهرستان شوش:از وعده های غیرعملی و گفتار درمانی اجتناب ورزند
يکشنبه 18 مهر 1400 - 19:03:57
صبح ملت نیوز
بازدید سه جانبه دادستان عمومی و روسای ادارت آبفا و مسکن شهرسازی شهرستان شوش از مناطق مسکن مهر
*دادستان عمومی و انقلاب شوش از مدیران دستگاه خواست تا مشکلات را بصورت میدانی مورد بحث و بررسی قرار دهند و روزمرگی موجود را کنار بگذارند.
اسدی مهر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش در حاشیه بازدید از مناطق مسکن مهر و کوی زیتون به خبرنگارصبح ملت گفت: در پی بازدید روز گذشته از روسای ادارات آبفا و مسکن و شهر سازی دعوت بعمل آورده شد تا بصورت میدانی مشکلات موجود را مورد بررسی قرار دهیم.
وی در ادامه ضمن تاکید بر لزوم اجرای تعهدات دستگاه های خدمات رسان نسبت به انجام وظایف خود افزود: در این بازدید شاهد اشکالات و کاستی های جدی در حوزه آبفا و راه و شهرسازی بودیم که به روسای ادارات تاکید شد تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات از جمله فاضلاب و آسفالت این مناطق اقدام نمایند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش تصریح کرد: متاسفانه در برخی مناطق شاهد عدم وجود درپوش فاضلاب و منهول بودیم که بمنظور جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی هماهنگی های لازم جهت نصب مجدد درپوش مورد تاکید قرار گرفت تا دستگاه ذیربط در اسرع وقت درپوش های فاضلاب را نصب کند.
وی در ادامه افزود: اداره مسکن و شهرسازی نیز مکلف است نسبت به بهسازی و آسفالت مناطق زیتون و هفت هکتاری اقدام کند و شهروندان را از این وضعیت موجود خارج کنند.* *سجاد اسدی مهر در خطاب به روسای دستگاه های اجرایی و خدمات رسان گفت: مدیران دستگاه های خدمات رسان باید وظایف خود را بدرستی انجام دهند و از هرگونه سهل انگاری و یا بی توجهی نسبت به ارائه خدمات دوری کنند و از وعده های غیرعملی و گفتار درمانی اجتناب ورزند.
دادستان عمومی و انقلاب شوش در پایان از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا روزانه از دفتر محل کار خود خارج شوند و مشکلات را بصورت میدانی مورد بررسی قرار دهند و روزمرگی را کنار بگذارند.
گفتنی است در این بازدید اهالی مناطق مسکن مهر از اهتمام جدی و میدانی دادستان عمومی و انقلابی شهرستان شوش در جهت رفع مشکلات چندین ساله تقدیر و تشکر کردند.
خبرنگار: سیدمحمد موسوی

http://dezfoolnews.ir/fa/News/78191/دادستان-شهرستان-شوشاز-وعده-های-غیرعملی-و-گفتار-درمانی-اجتناب-ورزند
بستن   چاپ