رادیوصبح ملت ویژه شهرستان دزفول منتشرشد
رادیوصبح ملت ویژه شهرستان دزفول منتشرشد
جمعه 16 مهر 1400 - 10:59:57
رادیوصبح ملت ویژه شهرستان دزفول منتشرشد 

با مروری برمهم ترین خبرهای شهرستان در هفته ای که گذشت با صدای محبوبه کاهکش منتشرشد لطفا با ما همراه باشید 


1/ واکسیناسیون سیار یکهزار و586 نفر توسط اورژانس و بسیج جامعه پزشکی دزفول.

غلامرضا روان پور چهارشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم سیار دانشگاه علوم پزشکی دزفول متشکل از مرکز فوریت های پزشکی 115، مرکز  بهداشت، بسیج جامعه پزشکی و کانون جهادی دانشگاه علوم پزشکی دزفول در امر واکسیناسیون مناطق محروم اقدام کرده است.
____
2/فرماندارویژه دزفول: علت مرگ آتش‌نشان دزفولی حین مانور هنوز مشخص نیست.

به مناسبت روز ملی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، روز پنجشنبه هفته گذشته مانور آتش‌نشانی در بوستان ساحلی علی‌ کله برگزار شد که در جریان این مانور، یک آتش‌نشان دچار سانحه شد و جان باخت. مراسم تشییع وی در روز پنجشنبه 15 مهرماه برگزار شد اما طبق گفته فرماندار دزفول تاکنون علت دقیق این حادثه مشخص نشده است.
_____
3/ پایانه بار فرودگاه دزفول راه اندازی شد.

علی فرهمندپور فرماندار ویژه شهرستان دزفول در دیدار با محمد دیده‌بان مدیرعامل شرکت آتیلا سیرجنوب ضمن تقدیر از زحمات وی، اظهار کرد: در راستای توسعه فرودگاه دزفول پایانه بار فرودگاه دزفول راه اندازی شد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های جناب مشاک مدیرکل هما خوزستان افزود: با این اقدام ارائه خدماتی همچون ارسال نمونه آزمایشگاهی عاری از مواد میکروبی و شیمیایی با تمام بیمارستان‌ها و مراکز آزمایشگاهی، ارسال بارهای فاسد نشدنی به تمامی نقاط کشور از طریق فرودگاه تهران و ارسال مرسولات و پاکت‌های اداری به تمامی استان‌ها انجام می‌گیرد.
_____
4/پویش شور عاطفه‌ها در دزفول برگزار شد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دزفول روز یکشنبه در آیین آغاز این پویش در دبیرستان نمونه دولتی ملک آسای دزفول هفته دفاع مقدس و فرارسیدن سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان تبریک گفت و افزود: ترویج فرهنگ نوع دوستی و حمایت از دانش آموزان محروم از جمله اهداف پویش شور عاطفه‌ها است.
مسعود رحیمی  ادامه داد: امسال نیز به دلیل شیوع  کرونا، بیشتر کمک‌های مردمی نیکوکاران از طریق بسترهای فضای مجازی به صورت غیرحضوری و الکترونیکی جمع آوری می‌شوند.
____
5/نخستین دوره جامع گردشگری  دزفول  برگزار شد.
 
این  دوره بصورت  کاربردی  مفاهیم  اولیه گردشگری  برای  علاقه مندان به صنعت گردشگری  با همت اداره میراث فرهنگی  شهرستان و موسسه  کهن دژ دزفول  و همکاری دانشکده اصول دین  با حضور اساتید تراز اول منطقه  خوزستان برگزار شد  .لازم به توضیح است که نقش آموزشگاه کاشفان صنعت دزفول برای برپایی و هماهنگی در این نشست  بی نظیر بوده است .

http://dezfoolnews.ir/fa/News/77868/رادیوصبح-ملت-ویژه-شهرستان-دزفول-منتشرشد
بستن   چاپ