امیر عبداللهیان:صهیونیست‌ها خواب راحت ندارند
امیر عبداللهیان:صهیونیست‌ها خواب راحت ندارند
پنجشنبه 15 مهر 1400 - 22:02:48
فارس
حسین امیرعبداللهیان در ادامه دیدارهایش در بیروت با نمایندگان گروه‌های مقاومت فلسطین در بیروت دیدار و گفت‌وگو کرد.
وی در اظهاراتی در جمع نمایندگان این گروه‌ها اظهار داشت: حضور شما در این جلسه و بدون تردید حضور روح شهدای فلسطینی و شهدای مقاومت در جلسه ما نشان می‌دهد که مقاومت با صدای بلند حرکت خودش را ادامه می‌دهد.

وی افزود: این‌که دیوارهای بلند همچنان در پیرامون سرزمین‌های اشغالی کشیده می‌شود و این دیوارها تثبیت شده‌اند نشان می‌دهد مقاومت با قدرت به پیش می‌رود و صهیونیست‌ها خواب راحت ندارند.

به گزارش فارس، امیرعبداللهیان شب گذشته در رأس هیأتی وارد لبنان شد و در بدو ورود به بیروت در جمع خبرنگاران ضمن تبریک تشکیل دولت جدید در لبنان به مردم بزرگ و مقاوم این کشور گفت:‌ من به همراه همکارانم در بیروت هستیم تا با صدای بلند اعلام کنیم که جمهوری اسلامی ایران به حمایت‌های خود از لبنان ادامه خواهد داد. ما برای شکستن تحریم‌های لبنان با تمام توان در کنار مردم لبنان خواهیم ماند. اطمینان داریم که مردم لبنان همانند گذشته از این مرحله سخت نیز با پیروزی عبور خواهند کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران 31 شهریور ماه در پیامی به همتای لبنانی تشکیل دولت لبنان را گام مهمی برای عبور از مشکلات و تحقق آمال و آرزوهای ملت مقاوم لبنان خواند و گفت: ایران همواره در کنار ملت و دولت این کشور خواهد بود.

http://dezfoolnews.ir/fa/News/77832/امیر-عبداللهیانصهیونیست‌ها-خواب-راحت-ندارند
بستن   چاپ