5 ستاره ایران در خطر محرومیت از بازی برابر کره
5 ستاره ایران در خطر محرومیت از بازی برابر کره
پنجشنبه 15 مهر 1400 - 18:03:55
ورزش 3
تیم های ملی ایران و امارات امشب در یک دیدار حساس از دور سوم مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی، در استادیوم زعبلی شهر دبی به مصاف هم می روند. شاگردان اسکوچیچ در صورت کسب پیروزی، گام بزرگی برای صعود به جام جهانی برمی دارند.
پیش از این بازی، تیم ملی کره جنوبی به مصاف سوریه رفت که به سختی و به لطف گل دقیقه 89 سون هیونگ مین با نتیجه 2 بر یک از سد سوریه گذشت. تیم ملی ایران باید در چهارمین بازی خود، روز سه شنبه 20 مهر در استادیوم آزادی به مصاف کره جنوبی برود که در واقع جدال دو تیم، یک نبرد تمام عیار بر سر کسب جایگاه نخست جدول گروه A خواهد بود.
اما دراگان اسکوچیچ چنانچه می خواهد برای دیدار حساس برابر کره جنوبی تمامی بازیکنانش را در اختیار داشته باشد، 5 نفر از آنان باید حسابی مراقب باشند که در دیدار امشب برابر امارات کارت زردی دریافت نکنند در غیر اینصورت 2 کارته شده و جدال حساس برابر کره را از دست می دهند.
در دیدار نخست تیم ملی ایران برابر سوریه، شجاع خلیل زاده در وقت های تلف شده نیمه نخست یک کارت زرد گرفت، میلاد محمدی نیز 18 دقیقه پس از ورود به زمین از ریوجی ساتو قاضی میدان یک اخطار دریافت کرد و مهدی طارمی نیز در دقایق پایانی بازی به دلیل یک خطای بی مورد کارت زرد گرفت تا این 3 بازیکن یک کارته شوند.
در جریان پیروزی 3 بر صفر برابر عراق، سعید عزت اللهی در دقیقه 37 و علیرضا جهانبخش در دقیقه 63 از ما نینگ داور چینی کارت زرد گرفتند تا نام آنها نیز در میان بازیکنان یک کارته ایران ثبت شود.
بدین ترتیب شجاع خلیل زاده، میلاد محمدی، مهدی طارمی، سعید عزت اللهی و علیرضا جهانبخش 5 بازیکن اصلی و مهم تیم اسکوچیچ هستند که یک اخطاره بوده و چنانچه در بازی امشب برابر امارات از کریستوفر جیمز بیث داور بازی کارت زردی دریافت کنند، از حضور در دیدار برابر کره جنوبی محروم خواهند بود.

http://dezfoolnews.ir/fa/News/77811/5-ستاره-ایران-در-خطر-محرومیت-از-بازی-برابر-کره
بستن   چاپ