به همت سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در آستانه ی فرا رسیدن هفته ی دفاع مقدس از  خانواده ی شهید خلف خسرایی دیدار و تجلیل شد .
پنجشنبه 1 مهر 1400 - 14:30:59
صبح ملت نیوز
به همت سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در آستانه ی فرا رسیدن هفته ی دفاع مقدس از  خانواده ی شهید خلف خسرایی دیدار و تجلیل شد .
 در آغاز هفته دفاع مقدس با حضور امام جمعه ی شهرستان شوش ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و حجت الاسلام  شیخ عارف چعب معاونت حوزه ی علمیه ی امام محمدباقر(ع) حجت الاسلام شیخ  احمد امیری  مدیر حوزه ی علمیه ی شهر شاوور و حجت الاسلام سید موسی فراغت استاد حوزه و دانشگاه از خانواده ی شهید خلف خسرایی پرسنل اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار به عمل آمد .
علی الهایی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شوش ضمن قدردانی از مهدی عارف سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی به برنامه ریزی برای دیدار با خانواده ی شهید خلف خسرایی گفت : امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والا مقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهداست .
وی با اشاره به اینکه دیدار از خانواده شهدا همچنین تقویت روحیه خدمتگذاری را در جامعه دوچندان می کند،یادآورشد: رشد و بالندگی کشور مرهون فداکاری شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شوش در ادامه به معرفی شهید پرداخت و تصریح نمود : شهید خلف خسرائی فرزند زبیدی  در تاریخ 2 مهرماه 1308 در شهر مذهبی شوش دیده به جهان گشود  و در  6 آذرماه1359 بر اثر اصابت ترکش خمپاره  در شوش  شربت شهادت را نوشید و پیکر پاکش در گلزار شهدای شوش  به خاک سپرده شده است . 
در پایان یک لوح تقدیر به امضاء وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  و یک لوح تقدیر به امضاء امام جمعه و سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش به حمید خسرایی  فرزند شهید اهدا شد  .

http://dezfoolnews.ir/fa/News/76776/به-همت-سرپرست-اداره-ی-فرهنگ-و-ارشاد-اسلامی-شهرستان-شوش-در-آستانه-ی-فرا-رسیدن-هفته-ی-دفاع-مقدس-از-خا
بستن   چاپ