رادیوشوش منتشرشد
رادیوشوش منتشرشد
جمعه 26 شهريور 1400 - 11:30:00
رادیوشوش منتشرشد
رادیوشوش کاری  از پایگاه خبری صبح ملت نیوز با مروری بر مهم ترین خبرهای شوش منتشرشد 
گوینده خبر صوفیا حاجی پور و با سردبیری محمد رشیدپور منتشرشد 

1/ ششمین نشست شورای فرهنگ عمومی در شوش برگزار شد.

ششمین نشست شورای فرهنگ عمومی شوش در سال جاری با محوریت ترویج فرهنگ دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی علیزاده اصل امام جمعه شهرستان شوش، مهدی عارف سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان این شهرستان  در محل سالن اجتماعات دفتر امام جمعه برگزار شد.
امام جمعه شهرستان شوش ضمن اشاره به روحیه جهادی و انقلابی مدیران گفت: امروز با جوانانی سرو کار داریم که به سن و سالی رسیده اند که دفاع مقدس و جنگ تحمیلی هشت ساله، انقلاب و امام راحل را ندیده اند.
وی ادامه داد: نوع مدیریت وقتی مدیریت عرصه ی دفاع مقدسی باشد کار جلو می رود. نیاز به فرهنگ سازی دفاع مقدس است تا مدیران در دل مردم باشند.
در ادامه این جلسه اعضای شورای فرهنگ عمومی درخصوص موضوع جلسه و برنامه های پیشنهادی خود در این زمینه به اظهار نظر پرداختند.
____
2/ مدیران چاپخانه های شوش تجلیل شدند.

در مراسمی که  به همت اداره ی  فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش با حضور محسن ستاری فر معاونت امنیتی،سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شوش، مهدی عارف سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد دیناروند کارشناس هنری این اداره به مناسبت روز ملی صنعت چاپ برگزار شد ازمدیران چاپخانه ها و کانون های آگهی و تبلیغاتی این شهرستان تجلیل شد .
_____
3/کشف 6 دستگاه ماینر قاچاق در شوش.

بیرانوندی مدیر  کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان گفت: گزارشی مبنی بر کشف تعداد 6 دستگاه ماینر قاچاق (دستگاه استخراج ارز) مستعمل از سوی نیروی انتظامی شهرستان شوش به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال شد
وی در ادامه تصریح کرد: علاوه بر ضبط کالا متهم به مبلغ 427 میلیون و 879 هزار ریال جریمه نقدی محکوم شد.
_____
4/کشف 60 هزار نفت خام قاچاق در شوش.

محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان گفت :
درپی سرقت فراورده های نفتی از لوله ی انتقال نفت در شهرستان شوش ، 
ماموران پاسگاه انتظامی  سرخه و  فرماندهی انتظامی شهرستان شوش با انجام اقدامات اطلاعاتی و اشراف نامحسوس بر محل‌های احتمال ایجاد انشعاب توسط مجرمان ، سه  سارق را در این ارتباط شناسایی و طی عملیاتی منسجم دستگیر کردند.
___
5/اجرای طرح «ایران یاران جوان» در شهرستان شوش.

سیده جادران رئیس جمعیت هلال احمر شوش گفت :این  طرح برای شتاب بخشی به واکسیناسیون و به صورت رسمی با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مشارکت اعضای جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان شوش و کرخه صورت گرفته است.
وی افزود : تحقق اهداف و مسئولیت اجتماعی جمعیت هلال‌احمر، ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و بشردوستی، مشارکت جامعه جوانان هلال احمر در امر واکسیناسیون عمومی، پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و کاهش مرگ و میر و در نهایت کمک به کنترل بیماری و قطع زنجیره کرونا از اهداف اجرای طرح«ایران یاران جوان»  است
_____

http://dezfoolnews.ir/fa/News/76229/رادیوشوش-منتشرشد
بستن   چاپ