اجرای طرح «ایران یاران جوان» در شهرستان شوش
اجرای طرح «ایران یاران جوان» در شهرستان شوش
چهارشنبه 24 شهريور 1400 - 12:00:48
صبح ملت نیوز
اجرای طرح «ایران یاران جوان» در شهرستان شوش 
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شوش از اجرای طرح«ایران یاران جوان» به منظور تسریع واکسیناسیون عمومی در شهرستان شوش خبر داد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان شوش ؛ سیده جادران، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شوش گفت: طرح «ایران یاران جوان» با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش و با مشارکت اعضای جوانان جمعیت هلال احمر در طرح ملی واکسیناسیون کرونا از 18مرداد ماه به صورت رسمی آغاز شده است و تا کنون در حال خدمت رسانی به شهروندان در امر تزریق واکسن کرونا ارائه خدمات می کنند. 
جادران افزود: این طرح برای شتاب بخشی به واکسیناسیون و به صورت رسمی با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مشارکت اعضای جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان شوش و کرخه صورت گرفته است. 
او گفت: این افراد در دو مرکز واکسیناسیون تزریق واکسن در شوش و یک مرکز در شهرستان کرخه و ثبت اطلاعات افراد در سامانه واکسیناسیون را انجام می‌دهند. 
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شوش اظهار داشت:تحقق اهداف و مسئولیت اجتماعی جمعیت هلال‌احمر، ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و بشردوستی، مشارکت جامعه جوانان هلال احمر در امر واکسیناسیون عمومی، پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و کاهش مرگ و میر و در نهایت کمک به کنترل بیماری و قطع زنجیره کرونا از اهداف اجرای طرح«ایران یاران جوان»  است. 
جادران افزود: فعالیت این اعضای افتخاری جوانان هلال احمر روزانه صبح و بعدازظهر است که تا پایان واکسیناسیون عمومی نیز ادامه خواهد داشت.

http://dezfoolnews.ir/fa/News/76142/اجرای-طرح-«ایران-یاران-جوان»-در-شهرستان-شوش
بستن   چاپ