پویا پورمعانی،تهیه کننده ومدیرعامل موسسه نگاه سینماگران پویا در افتتاحیه املاک هنرمندان:برای ماندگاری باید حرفی برای گفتن داشت
پویا پورمعانی،تهیه کننده ومدیرعامل موسسه نگاه سینماگران پویا در افتتاحیه املاک هنرمندان:برای ماندگاری باید حرفی برای گفتن داشت
سه شنبه 23 شهريور 1400 - 23:10:49
تاسیس املاک هنرمندان اولین بار پس ازپیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفته که ارایه خدمات مشاوره ای ،خرید و فروش واجاره بدون اخذ هیچ کمیسیونی وعدم محدودیت سنی ضمن محرز شدن هنرمند بودنشان مشمول دریافت خدمات مذکور می شوند.
به گزارش اقتصادطلایی ،مدیرعامل موسسه نگاه سینماگران پویا در گفتگو با “اقتصادطلایی ” اظهار داشت: این موسسه ،خدماتی از جمله اعطای کارت اعتباری ، دریافت وام تا سقف 100میلیون تومان به صورت حقیقی و مجازی با کارمزد 4درصد ،ارایه بیمه تکمیلی انفرادی با سبد 300-400خدمات ارایه شده است که برای عضویت از طریق فضای مجازی به آدرس @negah_cinemagaran_pouya می توانند ثبت نام کنند .
وی در ادامه به بحث واکسیناسیون هنرمندان اشاره و تصریح کرد:با توجه به ارتباطات لیستی حدودا 300نفره معرفی شد و موفق به تزریق واکسن شدند که همچنان ادامه دار است.
این تهیه کننده سینما با بیان اینکه عضویت دراماکن رفاهی هنرمندان مختص به تهران نیست وتمام کشور را در بر می گیرد،خاطرنشان کرد:راه اندازی املاک هنرمندان در 22منطقه تهران صورت گرفته که زیر نظر اتحادیه املاک با همکاری و تعامل خوب جهت اخذ مجوز صورت گرفته است .
وی با بیان اینکه تاسیس املاک هنرمندان کاملا خصوصی و بدون هیچ حمایت سازمانی تاسیس شده ،اظهار داشت:بدون امکانات دولتی وحکومتی می توان کارهای بزرگ انجام داد و در حقیقت تربیونی برای شنیدن صدای هنرمندان در حکومت ،نظام و دولت است.
وی در خاتمه ضمن اشاره به این شعار که “می توان از تهدیدها فرصت ساخت” اشاره و تاکید کرد:در 2 سال اخیر همزمان با جنگ اقتصادی و پاندمی کرونا بسیاری از همکاران دراین حوزه پا پس کشیده اند در صورتی که با تفکر و تدبیر می توان در جبهه دیگری جنگید ؛چرا که عبادت به جز خدمت خلق نیست.

http://dezfoolnews.ir/fa/News/76130/پویا-پورمعانی،تهیه-کننده-ومدیرعامل-موسسه-نگاه-سینماگران-پویا-در-افتتاحیه-املاک-هنرمندانبرای-ماندگار
بستن   چاپ