مدیر آموزش و پرورش شهرستان دزفول:
پنج هزار فرهنگی در دزفول علیه کرونا واکسینه شدند
سه شنبه 16 شهريور 1400 - 14:41:08
صبح ملت نیوز
*پنج هزار فرهنگی در دزفول علیه کرونا واکسینه شدند* 

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان دزفول با اشاره به مرحله نخست واکسیناسیون فرهنگیان این شهرستان گفت: تاکنون پنج هزار فرهنگی در شهرستان دزفول علیه کرونا واکسینه شده‌اند.

 رضا محمدی خباز روز سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش دزفول در سالن اجتماعات پژوهش‌سرای فرهیختگان این شهرستان افزود: فرهنگیان رسمی، حق التدریس، پیمانی، سرباز معلم، دانشجو معلم و نیروهای آزاد مدارس غیردولتی و مراکز آموزش علمی آزاد دزفول در مرحله نخست، واکسن کرونا را دریافت کردند و تزریق مرحله دوم نیز در حال انجام است.

وی به ایجاد 24 کلاس آموزشی در جنوب شهر، 2 دبیرستان فرهنگ و 2 هنرستان جدید با داشتن 15 رشته در دزفول اشاره کرد و گفت: باتوجه به تراکم جمعیت دانش آموزی در جنوب شهر و نبود فضای آموزشی، با جابجایی دبیرستان امام خمینی (ره) توانستیم در خیابان انقلاب 24 کلاس جدید پسرانه و دخترانه در دوره ابتدایی ایجاد کنیم. 

مدیر آموزش و پرورش دزفول بیان کرد: 2 دبیرستان پسرانه و دخترانه فرهنگ مخصوص رشته انسانی و 2 هنرستان جدید با داشتن 15 رشته محل در شهرستان دزفول در دوره متوسطه برای مهر 1400 شروع به کار خواهند کرد. 

 وی هماهنگی و ایجاد وحدت رویه بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان دزفول را عامل بهبود وضعیت آموزش این شهرستان دانست و افزود: همیاری همه نهادهای خدماتی در راستای تحقق اهداف پروژه مهر 1400 ضروری است.

شهرستان دزفول حدود 74 هزار دانش آموز دارد.

http://dezfoolnews.ir/fa/News/75774/پنج-هزار-فرهنگی-در-دزفول-علیه-کرونا-واکسینه-شدند
بستن   چاپ