بازدید فرماندارشوش از مراکز تجمیعی واکسیناسیون امام محمدباقر(ع) و دعبل خزاعی
سه شنبه 16 شهريور 1400 - 14:05:50
صبح ملت نیور

به گزارش پایگاه خبری صبح ملت نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شوش؛ صبح روز سه شنبه 1400/06/16 دکتر عدنان غزی فرماندارشوش بهمراه سعید پورعبدالهی معاونت توسعه و برنامه ریزی فرمانداری از مراکز تجمیعی واکسیناسیون امام محمد باقر(ع) و دعبل خزاعی بازدید و از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات به مراجعین و واکسیناسیون گروه های واجد شرایط قرار گرفت.
فرماندار شوش در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون شهرستان گفت: تلاش همه ما در ستاد مقابله با ویروس کرونا تسریع در اجرای گسترده‌ واکسیناسیون و اقدامات پیشگیرانه است.
وی با اشاره به اقدامات لازم در جهت افزایش سهمیه واکسن و سرعت بخشی در واکسیناسیون، افزود: روزانه بالغ بر 2700 دُز واکسیناسیون در دو مرکز تجمیعی امام محمد باقر و دعبل خزاعی و دوازده مرکز خدمات جامع سلامت روستایی تزریق واکیسناسیون افراد واجد الشرایط را انجام می دهند.
عدنان غزی در خصوص افزایش مراکز تزریقی تصریح کرد: در حال حاضر روند واکسینه شهروندان بخوبی در حال اجراست و در صورت نیاز امکان استفاده از ظرفیت مدارس، سالن های ورزشی، مساجد و حسینیه ها نیز وجود دارد.
رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا شوش در پایان از شهروندان خواست تا نسبت به سلامت فردی و عمومی حساس باشند و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.
گفتنی است مراکز تزریق واکسیناسیون در حسینیه امام محمدباقر (ع)، مرقد دعبل خزاعی، مرکز جامع سلامت شماره 3 روستایی، هفت تپه، ابوذر غفاری، شهر حُر، شهرک بهرام، شهرفتح المبین (سرخه)، بیت عبید، بیت شایع، محمد شقاتی، خلف مسلم، شهید دانش و شهرک سلمان انجام می شود.


http://dezfoolnews.ir/fa/News/75772/بازدید-فرماندارشوش-از-مراکز-تجمیعی-واکسیناسیون-امام-محمدباقرع-و-دعبل-خزاعی
بستن   چاپ