خدمات جهادگران کادر درمان قابل تقدیر است
خدمات جهادگران کادر درمان قابل تقدیر است
شنبه 13 شهريور 1400 - 14:30:51
خدمات جهادگران کادر درمان قابل تقدیر است

🔹رئیس اداره پرستاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول خبر داد:با گسترش و شروع موج های چهارم و پنجم ویروس کرونا برای تأمین نیروی پرستاری و پشتیبانی تنها بیمارستان کرونایی دزفول اقدامات مختلفی صورت گرفته است. 
 
🔹به گزارشصبح ملت نیوز به نقل از  وبدا مریم نعمانی،اظهار داشت:یکی از راه های تأمین نیروی پرستاری در آغاز موج پنجم دلتا کرونا معرفی و جذب شرکتی حجمی 25 نفر از پرستاران متقاضی کار، کارشناسان پرستاری، بیهوشی و مامایی با اولویت پرستاری و بکارگیری در بخشهای درمانی بیمارستان می باشد.

🔹نعمانی ادامه داد: معرفی و بکارگیری 6 پرستار از بیمارستان پایگاه چهارم شکاری، 2 پرستار و یک کارشناس اتاق عمل از بیمارستان مقاومت 580 ارتش، 5 کارشناس فوریتهای پزشکی از بهداری ارتش، 8 کمک پرستار از بیمارستان تأمین اجتماعی و همچنین نیروهای بسیجی و جهادی یکی دیگر از راهکارهای تأمین نیرو می باشد. 

🔹وی افزود:علاوه بر نیروهای استخدامی و جهادی، بکارگیری 25 دانشجوی پرستاری به صورت کار دانشجویی برای کمک به کادر درمان و ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی می باشد.

🔹رئیس اداره پرستاری دزفول افزود: یکی دیگر از راه های تأمین نیروهای تخصصی و پشتیبانی، استفاده از پرسنل ستادی دانشگاه، کارشناسان معاونت های درمان و آموزش، اعضای هیئت علمی دانشکده های پرستاری و پیراپزشکی، پرسنل فوریتهای پزشکی و همچنین پرسنل کلینیک ویژه یازهرا (س) و درمانگاه افشار می باشد.

🔹وی یادآور شد:با شروع موج چهارم ویروس کرونا در شهرستان نیز 17 پرستار در قالب نیروهای شرکتی استخدام شدند و در حال خدمت رسانی به بیماران در بیمارستان بزرگ دزفول (دکتر گنجویان) می باشند. 

🔹در خاتمه رئیس اداره پرستاری دزفول گفت :جا دارد از کلیه مدافعان سلامت که 18 ماهی است با این ویروس دست و پنجه نرم می کنند و همچنین سایر جهادگرانی که در این راه ما را یاری نموده اند کمال تشکر و امتنان را داشته باشیم.


http://dezfoolnews.ir/fa/News/75620/خدمات-جهادگران-کادر-درمان-قابل-تقدیر-است
بستن   چاپ