رادیو خبری خوزستان منتشرشد
رادیو خبری خوزستان منتشرشد
جمعه 12 شهريور 1400 - 11:30:07
بامروری بر مهم ترین خبرهای  استان  در  هفته ای  که  گذشت  با صدای  محبوبه  کاهکش منتشرشد 


1» خوزستان مرکز تجارت عمومی ایران است .
استاندار خوزستان با بیان اینکه واکسیناسیون مردم خوزستان مربوط به جمعیت خوزستان به تنهایی نیست بلکه خوزستان مرکز تجارت عمومی ایران است، گفت: استان خوزستان باید یک استان ملی در نظر گرفته شود و واکسن  بیشتری نسبت به جمعیتش تخصیص یابد.

2» توسعه سبد فولاد اکسین خوزستان در بازارهای داخلی و خارجی.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان از انجام اورهال و تعمیرات اساسی خط تولید این شرکت و آمادگی برای تولید محصولات پیش‌بینی شده در ماه‌های آینده خبر داد.
امین آسیابان با اشاره به حوزه فعالیت شرکت فولاد اکسین خوزستان اظهار کرد: فولاد اکسین در راستای تامین حلقه گمشده زنجیره تامین صنایع نیازمند به ورق‌های عریض فولادی و عملیات حرارتی همچون نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع دریایی و ساختمانی از سال 88 آغاز به کار کرد.


3» ترک تحصیل پنهان دانش‌آموزان استثنایی خوزستان.

علی ممبینی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص پدیده ترک تحصیل پنهان در دانش‌آموزان استثنایی، اظهار کرد: از سوی وزارت گزارشی منتشر شده بود که برخی از دانش‌آموزان ترک تحصیل پنهان دارند. در این راستا دانش‌آموزانی که ترک تحصیل کرده بودند و یا در کلاس‌های مجازی حضور نداشتند، در طول سال شناسایی و اسامی را در اختیار مدارس قرار دادیم و مدیران مدارس را مأمور کردیم تا به منازل این دانش‌آموزان مراجعه کنند.


4» اولویت اول مطالبات مردم خوزستان، رسیدگی به کرونا است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: اولویت اول مطالبات مردم خوزستان، رسیدگی به کرونا است و پس از آن آب شرب، کشاورزی، دفع آب‌های سطحی و موضوع تلاقی آب شرب و فاضلاب است و باید به این مسائل به صورت ویژه نگاه شود.

http://dezfoolnews.ir/fa/News/75513/رادیو-خبری-خوزستان-منتشرشد
بستن   چاپ