سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر: قهوه‌خانه‌‌ها و قلیان‌فروشی‌های شهرستان باید بصورت ضربتی تعطیل شوند/ باید قاطعانه با مافیا و دلالان دارو برخورد شود
سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر: قهوه‌خانه‌‌ها و قلیان‌فروشی‌های شهرستان باید بصورت ضربتی تعطیل شوند/ باید قاطعانه با مافیا و دلالان دارو برخورد شود
دوشنبه 8 شهريور 1400 - 11:22:34
سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر: قهوه‌خانه‌‌ها و قلیان‌فروشی‌های شهرستان باید بصورت ضربتی تعطیل شوند/ باید قاطعانه با مافیا و دلالان دارو برخورد شود

🔶سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: قهوه‌خانه‌ها و قلیان فروشی های سطح شهر باید از امشب بطور ضربتی بازرسی شده و تعطیل شوند.

🔶به گزارش صبح ملت نیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری بندر ماهشهر، فریدون بندری در جلسه ستاد مقابله با کرونا این شهرستان که با حضور نماینده حوزه انتخابیه در مجلس برگزار شد، اظهار کرد: برخی افراد سودجو و دلال در شهرستان بازار سیاه دارو راه‌ انداخته‌اند و تخلفات در بحث داروهای کرونا وجود دارد که باید با این افراد دلال قاطعانه برخورد شود.

🔶رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان بندر ماهشهر در ادامه با انتقاد از تداوم فعالیت قهوه‌خانه‌ها و قلیان‌فروشی‌ها خاطرنشان کرد: اتاق اصناف با کمک مأموران اماکن باید از امشب بصورت ویژه به بازرسی از قهوه‌خانه‌ها پرداخته و نسبت به پلمب آنها اقدام کنند.

🔶بندری از تلاش‌های کادر درمان شهرستان تقدیر کرد و گفت: کادر درمان خط مقدم جبهه جهاد با ویروس منحوس کرونا هستند و نباید با سهل‌انگاری و بی‌مسئولیتی تلاش‌های شبانه‌روزی آنها را هدر داد.

🔶وی همچنین به وضعیت واکسیناسیون در شهرستان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با افزایش مراکز تزریق و همچنین افزایش سهم واکسن شهرستان، بحث واکسیناسیون در بندر ماهشهر به خوبی مدیریت شد.

🔶عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: با پیگیری‌های نماینده مردم حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان، بیشترین سهمیه واکسن پس از اهواز به شهرستان بندر ماهشهر اختصاص پیدا کرده است.

🔶بندری وضعیت مرکز 16 ساعته بندر ماهشهر را در شأن مردم این شهرستان ندانست و اظهار داشت: بعضاً مردم برای دادن تست پی‌سی‌آر باید ساعت‌ها زیر آفتاب در صف بایستند و در برخی موارد نیز شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت نمی‌شود.

🔶وی تأکید کرد: برای حل این مشکل باید تدبیر شود و فراهم کردن خدماتی همچون سایبان، ماسک رایگان و آب آشامیدنی کوچک‌ترین اقدامی است که در این رابطه می‌توان انجام داد.

🔶سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر متذکر شد: در بحث مقابله با کرونا در شهرستان، موکب‌های سلامت و گروه‌های جهادی و بسیجی باید پای کار و به کمک کادر بهداشت و درمان بیایند و در این عرصه نیز نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

🔶بندری در ادامه عنوان کرد: مهلتی که برای داروخانه‌ها و مؤسسات درمانی برای انعقاد قرارداد با بیمه سلامت معین شده بود رو به پایان است و چنانچه این مراکز در دو، سه روز باقیمانده در این رابطه اقدام نکنند مورد پیگرد قانونی قرار گرفته و با آنها برخورد خواهد شد.

🔶وی همچنین گفت: سیکل و چرخه‌ای که برای تدفین متوفیان تعریف شده بود بطور ناقص رعایت می‌شود، هیچ جسدی نباید بدون اخذ تعهدات لازم از خانواده متوفی، به آنها تحویل داده شود. اگر در مراسم تدفین ازدحام و تیراندازی صورت بگیرد با کسانی که قصور کرده‌اند به شدت برخورد خواهد شد.

🔶نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر در پایان اضافه کرد: با توجه به افزایش شکایات مردمی از مراکز درمانی، داروخانه‌ها و ... واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات فرمانداری آماده دریافت شکایات شهروندان از این مراکز به صورت تلفنی و حضوری است

http://dezfoolnews.ir/fa/News/75254/سرپرست-فرمانداری-بندر-ماهشهر-قهوه‌خانه‌‌ها-و-قلیان‌فروشی‌های-شهرستان-باید-بصورت-ضربتی-تعطیل-شوند-ب
بستن   چاپ