ز رویداد هنرهای تجسمی «صد اثر صد هنرمند» تا نگاهی به آثار روح‌الامین در "نگارخانه" رادیو فرهنگ
ز رویداد هنرهای تجسمی «صد اثر صد هنرمند» تا نگاهی به آثار روح‌الامین در "نگارخانه" رادیو فرهنگ
سه شنبه 2 شهريور 1400 - 13:04:36
از رویداد هنرهای تجسمی «صد اثر صد هنرمند» تا نگاهی به آثار روح‌الامین در "نگارخانه" رادیو فرهنگ

برنامه «نگارخانه» امروز سه شنبه دوم شهریور  1400 میزبان لیلی گلستان مترجم و مدیر گالری گلستان و رویداد صد اثر صد هنرمند است.

برنامه نگارخانه به موضوع بررسی هنرهای تجسمی در کشور و دغدغه‌های هنرمندان این حوزه و اطلاع رسانی از فعالیت های هنری اختصاص دارد.
در این برنامه امروز با  لیلی گلستان مترجم و مدیر گالری گلستان و رویداد صد اثر صد هنرمند‌درباره رویداد تابستانی این گالری گفت و گو می شود.
بیست و نهمین رویداد هنرهای تجسمی «صد اثر صد هنرمند» از پانزدهم مرداد همچون سال گذشته به صورت آنلاین و در وب سایت گالری گلستان با ارائه ٤٩٥ اثر از ٤٨٩ هنرمند آغاز شده است و تا 17 شهریورماه ادامه دارد.
همچنین در بخشی دیگر از این برنامه  درباره هنر نقاشی « حسن روح الامین»صحبت می شود، حسن روح الأمین سال 1364 در تهران متولد شد. او نقاشی است که بیشتر صحنه‌های عاشورا را به تصویر کشیده است. آثار روح الامین رئالیستی و از فضای فیگوراتیوهای کلاسیک و باروک و نورپردازی‌های دوره های گذشته استفاده کرده است.او یکی از هفت نامزد چهره سال هنر انقلاب در سال 1396 بوده است.
«نگارخانه» به همت گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ، به تهیه کنندگی رضا غیور و کارشناسی و اجرای امیر راد ساعت 21:00 روی آنتن می رود.

http://dezfoolnews.ir/fa/News/74913/ز-رویداد-هنرهای-تجسمی-«صد-اثر-صد-هنرمند»-تا-نگاهی-به-آثار-روح‌الامین-در-نگارخانه-رادیو-فرهنگ
بستن   چاپ