رادیو خبری خوزستان منتشر شد
رادیو خبری خوزستان منتشر شد
جمعه 29 مرداد 1400 - 13:10:31
رادیو خبری خوزستان منتشر شد 

رادیو خبری خوزستان کاری از پایگاه خبری صبح ملت نیوز با مروری بر مهم ترین خبرهای استان خوزستان با صدای  زهراعزتی  منتشر شد 

1/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان هشدار داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: اگر مردم و مسئولان بسیج نشوند و این بی‌تفاوتی عجیب در برابر مرگ شهروندان و نبودن حتی یک تخت بستری در بیمارستان‌ها ادامه پیدا کند، نظام سلامت قطعا دیگر پاسخگو نخواهد بود.
دکتر شکراله سلمان‌زاده   با اشاره به رکورد جدید بستری روزانه بیماران مبتلا به کرونا در جمع خبرنگاران اظهار داشت :
در روز گذشته 107 بیمار در بیمارستان‌های جنوب غرب خوزستان بستری شدند بنابراین اکنون 491 بیمار بستری داریم. این افزایش بستری، بدون تردید افزایش مرگ ناشی از کرونا را در منطقه به همراه خواهد داشت


2/ معاون فرماندهی انتظامی خوزستان در مراسم تشییع شهید امنیت:
افتخار نیروی انتظامی خدمتگزاری به مردم است
.
معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان خوزستان در مراسم وداع با شهید "مالک رسولی‌نیک" گفت: عهد می‌بندیم که در راستای تامین امنیت مردم و ملت عزیزمان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزیم.
سرهنگ مختار حیدری در حاشیه مراسم وداع با شهید مالک رسولی‌نیک که در (28 مردادماه) در شهرستان شادگان برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز شهادت اباعبدالله حسین(ع) و یاران فداکارش، اظهار کرد: همکار عزیزمان سروان "مالک رسولی‌نیک" عزیز از کارکنان مجاهد، سخت‌کوش، مومن و انقلابی نیروی انتظامی که فرماندهی پاسگاه خنافره شادگان را عهده‌دار بود در درگیری با اشرار مسلح و معاندین در دوم مردادماه مجروح شد و دیروز در تاسوعای حسینی به رغم تلاش‌های پزشکان به فیض شهادت نائل گشت.

3/رئیس مجمع نمایندگان استان:
قطعا طرح تقسیم خوزستان از دستور خارج می‌شود

عبدالله ایزدپناه در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بیانیه مجمع نمایندگان خوزستان در خصوص مخالفت با طرح تقسیم استان خوزستان اظهار کرد: مجمع نمایندگان خوزستان روز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای مخالفت خود را با طرح تقسیم استان خوزستان اعلام کرد.

4/استاندار  خوزستان : 
سیمان نباید از خوزستان خارج شود 

قاسم سلیمانی‌دشتکی در ستاد تنظیم بازار خوزستان که در (25 مردادماه) برگزار شد، با اشاره به شرایط عرضه کالاها در بازار اظهار کرد: اعتماد مردم از مدیران در حال سلب شدن است زیرا وقتی قولی از سوی مدیری داده می‌شود باید به آن عمل کرد و وقتی قولی بدهیم که عملیاتی نشود، اعتماد مردم سلب خواهد شد.

5/دارندگان ماشین‌آلات کشاورزی دزفول خواستار تخصیص سهمیه گازوئیل شدند.
به گزارش ایرنا حدود 70 نفر از دارندگان ماشین آلات تهیه و تسطیح کشاورزی و راهسازی شهرستان دزفول با دبه‌های خالی مقابل فرمانداری دزفول حاضر شدند؛ این افراد نسبت به قطع سهمیه سوخت خود اعتراض داشتند.

نماینده انجمن صنفی ماشین آلات تهیه و تسطیح کشاورزی و راهسازی دزفول درخصوص مطالبات دستگاه داران به خبرنگار ایرنا گفت: متاسفانه برخی مسوولان شناخت زیادی از شغل ما ندارند و نمی‌دانند هر سال بابت آبیاری مزارع کشاورزی، 2.5 سانتیمتر خاک از ابتدای زمین کشاورزی به انتهای آن جابه جا می‌شود که لازم است این زمین بعد از هر کشت تسطیح شود..

http://dezfoolnews.ir/fa/News/74728/رادیو-خبری-خوزستان-منتشر-شد
بستن   چاپ