تی موبایل (T-Mobile)می گوید هکرها حدود 7.8 میلیون اطلاعات شخصی مشتریان پس از پرداخت را سرقت می کنند
چهارشنبه 27 مرداد 1400 - 16:42:07
صبح ملت نیوز

به گزارش پایگاه خبری صبح ملت نیوز به نقل از رویترز،تی موبایل(T-Mobile) چهارشنبه اعلام کرد تحقیقات در مورد حمله سایبری به سیستم های آنها در حال انجام است و نشان می دهد که برخی از اطلاعات شخصی حدود 7.8 میلیون مشتری کنونی پس از پرداخت به خطر افتاده است.
در بیانیه ای اعلام شده، این شرکت در اواخر هفته گذشته از حمله مطلع شد ، پس از اینکه یک انجمن آنلاین مدعی شد که اطلاعات شخصی کاربرانش فاش شده است تی موبایل اضافه کرد ، داده های حدود 850،000 مشتری پیش پرداخت و بیش از 40 میلیون پرونده مشتریان سابق یا آینده نگر به سرقت رفته است.
داده های فاش شده شامل نام و نام خانوادگی مشتریان ، تاریخ تولد ، شماره های تأمین اجتماعی و اطلاعات گواهینامه رانندگی است ، اما هیچ نشانه ای مبنی بر به خطر افتادن جزئیات مالی آنها وجود ندارد.
اپراتور مخابرات روز دوشنبه نقض داده ها را تایید کرده و می گوید مطمئن است که نقطه ورود برای دسترسی به داده ها بسته شده است
شرکت تی-موبایل، در عمل مالکیت و مدیریت بر شبکه تلفن همراه شرکت دویچشه تلکوم را در اختیار دارد و ارائه‌کننده خدمات شبکه جی‌اس‌ام، سامانه جهانی مخابرات سیار، پروژه مشارکتی نسل سوم شبکه تلفن همراه و شبکه سلولی در 11 کشور اروپایی، ایالات متحده آمریکا، کانادا و پورتوریکو می‌باشد.
شرکت تی-موبایل پس از شرکت‌های وودافون، بهارتی ایرتل و تلفونیکا به‌عنوان چهارمین اپراتور چندملیتی موبایل جهان شناخته می‌شود. این شرکت همچنین با در اختیار داشتن شبکه‌ا از 250 میلیون مشترک خطوط تلفن همراه، دهمین اپراتور بزرگ موبایل جهان، به‌شمار می‌آید.


خبرنگار و مترجم محمد منگری

http://dezfoolnews.ir/fa/News/74647/تی-موبایل-T-Mobileمی-گوید-هکرها-حدود-78-میلیون-اطلاعات-شخصی-مشتریان-پس-از-پرداخت-را-سرقت-می-کنند
بستن   چاپ