فرماندارشهرستان امیدیه تاکید کرد: ساعت برگزاری مراسمات عزاداری در شهرستان امیدیه حداکثر ٢ ساعت است
فرماندارشهرستان امیدیه تاکید کرد: ساعت برگزاری مراسمات عزاداری در شهرستان امیدیه حداکثر ٢ ساعت است
دوشنبه 25 مرداد 1400 - 16:34:44
فرماندارشهرستان امیدیه  تاکید کرد:
ساعت برگزاری مراسمات  عزاداری در شهرستان امیدیه  حداکثر ٢ ساعت است

فرماندارامیدیه گفت: مراسمات عزاداری ماه محرم در فضای باز و بصورت ثابت  با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و محدودیت زمانی حداکثر ٢ ساعت برگزار  شود.
به گزارش خبرنگارسیدمهران رفیعی فرماندارامیدیه اظهارکرد: ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع) با توجه به وضعیت بحرانی ویروس منحوس کرونا و پیشگیری  از سرایت این بیماری،عزاداری هرگونه دسته جات به شکل سابق ممنوع و عزاداری باید طبق دستورالعمل ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در فضای باز و ثابت و با مدت زمان تعیین شده برگزار شود.

رئیس ستاد مقابله با کرونا امیدیه افزود : بمنظور حفظ سلامت شهروندان  نظارت  بر رعایت پروتکل های بهداشتی در محل های برگزاری مراسم عزاداری و همچنین محل های پخت و توزیع نذورات در دهه اول محرم توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان تشدید می شود.
رفیعی درپایان گقت: امیدواریم امسال نیز همچون سال گذشته با بصیرت و آگاهی مردم ولایتمدار شهرستان امیدیه شاهد رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی در مراسمات عزاداری باشیم. خبرنگارناصرحکیمی

http://dezfoolnews.ir/fa/News/74572/فرماندارشهرستان-امیدیه-تاکید-کرد-ساعت-برگزاری-مراسمات-عزاداری-در-شهرستان-امیدیه-حداکثر-٢-ساعت-اس
بستن   چاپ