رادیوخبری خوزستان منتشرشد
رادیوخبری خوزستان منتشرشد
جمعه 22 مرداد 1400 - 11:34:14
سرپرست شهرداری:
شهرداری اهواز از ثروت خوزستان بی‌بهره است / نیروهای خدماتی، پشت میز نشسته‌اند


سرپرست شهرداری اهواز گفت: علی‌رغم اینکه اهواز در مرکز یک استان ثروتمند واقع شده است، از این ثروت کاملا بی‌بهره هستیم؛ شرکت‌های متمول فعال در اهواز، در حد یک شرکت خصوصی و تنها به اندازه عرصه و اعیان عوارض می‌دهند و شهرداری اهواز را از مهم‌ترین عوارض که عوارض آلایندگی است، محروم کرده‌اند.
علیرضا عالیپور در نشست با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات خوزستان که شامگاه چهارشنبه (20 مردادماه) برگزار شد، با اشاره به کمبود کادر تخصصی در بدنه شهرداری اهواز اظهار کرد: به واسطه اینکه بیش از 20 سال است که آزمون استخدامی در شهرداری برگزار نشده است، شهرداری اهواز با کمبود کادر تخصصی مواجه شده و رفته رفته کمبود این کادر متخصص، مشکلاتی برای شهرداری به وجود آورده است
رئیس علوم پزشکی اهواز خبر داد
مراجعه 8300 بیمار به بیمارستان‌های خوزستان در 24 ساعت گذشته
دکتر فرهاد ابول‌نژادیان اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته رکورد جدیدی از مراجعه به بیمارستان‌ها ثبت شد و 8 هزار و 300 بیمار مبتلا به کرونا به بیمارستان‌های استان خوزستان مراجعه کردند.
به گزارش صبح ملت نیوز ، وی افزود: رکورد جدید بستری بیماران در خوزستان نیز در 24 ساعت گذشته با بستری 503 بیمار ثبت شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: فعلا در بیمارستان‌ها به اندازه‌ای که بتوانیم برای بیماران تخت داشته باشیم، ظرفیت‌سازی شده است و مشکلی نداریم اما به شدت تحت فشار هستیم. بیمارستان‌های نظامی و خصوصی نیز به کمک مردم آمده‌اند و همه تلاش، برای تامین تخت بیماران مبتلا به کرونا است.
ناظر گمرکات خوزستان در خصوص صادرات کپسول اکسیژن از استان خوزستان به کشور عراق توضیحاتی ارائه کرد.
غلامرضا بلوطی‌میرزا در خصوص صادرات کپسول اکسیژن از مرزهای خوزستان به بصره، اظهار کرد: خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در سطح کشور به ویژه خوزستان کمبود اکسیژن نداشته‌ایم. در خوزستان حتی تولید اکسیژن مازاد داشتیم و در صورت نیاز می‌توانستیم نیاز استان‌های دیگر را نیز تامین کنیم که نیازی نداشتند.
در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان؛
مشکلات 8 واحد تولیدی خوزستان بررسی شد
در نشست هفتگی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست استاندار خوزستان مقرر شد جهت مساعدت به شهرک صنعتی رامهرمز و بازگشت آن به چرخه تولید بازپرداخت تسهیلات و تقسیط بدهی برای این واحد تولیدی لحاظ شود.
نشست هفتگی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید روز چهارشنبه 20 مردادماه به ریاست قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان و با حضور اعضای این ستاد و نمایندگان واحدهای تولیدی در محل استانداری برگزار شد. 
انتشار فراخوان سی‌وسومین جشنواره تئاتر خوزستان
سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان خوزستان برای برگزاری در آبان ماه سال جاری با حضور گروه‌های نمایشی استان خوزستان منتشر شد.
به گزارش صبح ملت بنابر اعلام ایران تئاتر، سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان خوزستان توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و انجمن هنرهای نمایشی خوزستان با مشارکت گروه‌های نمایشی سراسر استان خوزستان با هدف ارتقا و اعتلای سطح کیفی هنر نمایش، حمایت از تولید و اجرای عمومی تئاتر در سطح استان و تولید آثار فاخر و ارزشمند نمایشی با در نظر گرفتن دوره شیوع پاندومی کرونا در آبان 1400 برگزار می‌شود

http://dezfoolnews.ir/fa/News/74325/رادیوخبری-خوزستان-منتشرشد
بستن   چاپ