به مناسبت روز خبرنگار
پیام تشکر مدیرمسئول پایگاه خبری صبح ملت نیوز بابت پیام های تبریک روز خبرنگار
يکشنبه 17 مرداد 1400 - 20:12:48
صبح ملت نیوز
*جان نباشد جز خبر در آزمون* 
*هر که را افزون خبر، جانش فزون*

خبرنگاری قدم زدن در سرزمین زیبای آرمان‌ها است و پر گشودن تا قاف و برای رسیدن به قاف حقیقت آرمان‌ها، باید سیمرغ شویم تا پر گشودنمان، رسیدن باشد و به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید و ما خبرنگاران اینرا می دانیم که خبرنگاری عین زندگی است پر از فراز و نشیب و پراز پستی و بلندی. در عین لذت از نوشتن و تولید خبر و  گفتن ناگفته ها و به گوش رساندن ناشنیده ها، می دانیم خبرنگاری امری خطیر و بزرگ است و بار سنگینی بر دوشمان می نهد.
قانون اول ما در این راه جستن و گفتن حقیقت است و از آن دست نخواهیم کشید و بسوی آینده پیش می رویم. 

و اینک صمیمانه ترین و شایسته ترین قدردانی ها نثار شما همراهان همیشگی صبح ملت که  همواره با بودنتان،گفتن نقطه نظرات، پیشنهادات و همراه و همدل بودنتان، مارا در جهت رسیدن به اهدافمان که همانا اعتلای فرهنگ و آگاهی بخشیدن به مردمان این مرز و بوم است، حمایت ویاری کردید و همانا  انرژی مثبت، پیام‌های دلگرم کننده وحضورتان به ما انگیزه و امید می دهد و چراغ راه آینده ماست.
پیام‌های محبت امیزتان را از داخل و خارج از ایران دریافت کردیم که جای بسی خوشحالی دارد ولی اینرا می دانیم که این ها مسئولیت ما را افزون می کند. 
ما همیشه بدور از هر تعصب، منیت یا مصلحتی  در کنار مردم بوده ایم و سعی کردیم تریبونی آزاد  برای آنها باشیم تا صدا و پیامشان را به گوش دیگران برسانیم
و همانا از این مسئولیت بزرگ بر دوش خود آگاهیم و این همه اعتماد و اطمینان شما عزیزان را قدر می نهیم  و تا جاییکه در توان داریم برای حفظ این اعتماد و گفتن از حقایق و آگاهی رساندن دریغ نخواهیم کرد و اگر نتوانستیم آنطور که شایسته و بایسته است  منعکس کننده  صدا و پیام های شما عزیزان باشیم، پوزش می طلبیم. 
انشالله که حق تعالی یاریمان کند تا از این امتحان سربلند بیرون آییم و بهتر و بیشتر در این راه گام برداریم. 
به امید روزهای روشن و خوب

با تشکر از شما
محمد رشیدپور
مدیر مسئول پایگاه خبری صبح ملت

http://dezfoolnews.ir/fa/News/74035/پیام-تشکر-مدیرمسئول-پایگاه-خبری-صبح-ملت-نیوز-بابت-پیام-های-تبریک-روز-خبرنگار
بستن   چاپ