مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان : واحد هایی که شیوه نامه بهداشتی را رعایت نکنند پلمپ می شوند
مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان : واحد هایی که شیوه نامه بهداشتی را رعایت نکنند پلمپ می شوند
يکشنبه 17 مرداد 1400 - 10:41:53
مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان :
واحد هایی که شیوه نامه بهداشتی را رعایت نکنند پلمپ می شوند 
مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان از تشدید نظارت ها خبر داد و گفت: با هماهنگی مراجع قضایی بانک ها ، دفاترپیشخوان ، صنوف و اداراتی که شیوه نامه بهداشتی را رعایت نمی کنند پلمپ می شوند.

 دکتر نور اله طاهری در گفت و گو باخبرنگارما ، ضمن هشدار به شهروندان نسبت به افزایش شیوع کرونا در شهرستان شادگان اظهار کرد: شهروندان دستورالعمل های  ستاد مدیریت و کنترل کرونا را جدی بگیرند و در این شرایط عادی نگاری کرونا بسیار خطر ناک است.
 وی افزود: اماکن دولتی و غیر دولتی و همچنین اصنافی که مصوبات ستاد کرونا را رعایت نکند در صورت عدم رعایت مصوبات ستاد کرونا ضمن برخورد قانونی  با واحدهای متخلف ، واحد صنفی مورد نظر پلمپ وبه مراجع قضایی معرفی خواهد شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان با اشاره به تاکید بر استفاده از ماسک در جامعه و فرهنگ سازی آن، بیان کرد: ماسک تنها یکی از راه های مقابله با ویروس کرونا است و رعایت فاصله اجتماعی و شست و شوی دست ها نیز برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس اهمیت زیادی دارد.
دکتر طاهری در پایان گفت: شهروندان عزیز شادگانی هر گونه تخلف بهداشتی را به سامانه بهداشت شبانه روزی 190 اطلاع دهند.
خبرنگارناصرحکیمی

http://dezfoolnews.ir/fa/News/73948/مدیر-شبکه-بهداشت-و-درمان-شادگان-واحد-هایی-که-شیوه-نامه-بهداشتی-را-رعایت-نکنند-پلمپ-می-شوند
بستن   چاپ