پیام وفاق دزفول :
پیام وفاق دزفول بزرگ مبنی بر تقدیر و تشکر از فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای نسبت به عملکرد دکتر محمد مخبر دزفولی
پنجشنبه 14 مرداد 1400 - 14:47:34
صبح ملت نیوز
📗📕 *پیام وفاق دزفول بزرگ مبنی برحمایت،تقدیر و تشکر از فرمایشات مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای نسبت به عملکرد دکتر محمد مخبر دزفولی*

✍️ خدا را بی نهایت سپاس و شکرگزاریم که بار دیگر فرزندی از دیارخون، عشق، معرفت، شهادت، ایثار و فرزندی از دیار ایران کهن با نگرشی فرا جناحی و فرا محلی و فرا استانی که دل و وجودش به عشق پهنه وسیع ایران اسلامی می تپد، با زبان مبارک رهبر فرزانه مورد تمجید وتحسین واقع شده است.
💠 به راستی این نگرش ایران محوری این فرزند دزفول بزرگ است که در جان و کلام رهبری و تمجید از فعالیت های گستره اش تجلی یافته است.
💠 بدون شک اگر این فرزند برومند دزفول، استان محور و شهر محورنگر بود، اینگونه مورد تشویق و تمجید رهبر فرزانه ای که وجودش به عشق کل ایران اسلامی می تپد، واقع نمی شد.
💠 جناب آقای دکتر محمد مخبر  وحدت، وفاق و همدلی آفرین ایران اسلامیمان، تو فرزند توانمند و فرهنگ دوست دزفول قهرمانی، جایگاه رفیع تان در سطح ایران اسلامی ستودنی است پس هم به عشق زادگاه همیشه سرفرازت و هم به عشق وطن اسلامی ات همچنان همدل افزا و وفاق افرین بر سکوی پیشرفت و توسعه سرزمین اسلامی مان پاینده و جاوید بمان. 
💠 ستایش و قدردانی رهبر فرزانه از شما بدون شک ستایش از شهر و دیار سربلندت دزفول قهرمان می باشد. وفاق دزفول بزرگ این جایگاه و این موقعیت غرور آفرین را به شما و به همه شهروندان دوستدارت تبریک و تهنیت عرض می نمائید.


     💠 روابط عمومی وفاق دزفول بزرگ

http://dezfoolnews.ir/fa/News/73847/پیام-وفاق-دزفول-بزرگ-مبنی-بر-تقدیر-و-تشکر-از-فرمایشات-حضرت-امام-خامنه‌ای-نسبت-به-عملکرد-دکتر-محمد-مخ
بستن   چاپ