دادستان دادسرای عمومی وانقلاب شادگان تاکید کرد؛ لزوم تسریع در رفع مشکل پس زدگی فاضلاب معابر شهر شادگان
دادستان دادسرای عمومی وانقلاب شادگان تاکید کرد؛ لزوم تسریع در رفع مشکل پس زدگی فاضلاب معابر شهر شادگان
سه شنبه 12 مرداد 1400 - 11:35:18
دادستان دادسرای عمومی وانقلاب شادگان تاکید کرد؛

لزوم تسریع در رفع مشکل پس زدگی فاضلاب معابر شهر شادگان
دادستان دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی شادگان بر لزوم تسریع در رفع مشکل پس زدگی فاضلاب در معابر این شهر تاکید کرد و گفت: پس زدگی فاضلاب در معابر این شهر تهدیدی جدی برای بهداشت و سلامت شهروندان این شهرستان محسوب می شود.

به گزارش خبرنگارما، رضا کیانی راد در بازدید از مناطق مختلف این شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از وظایف دادستانی صیانت از حقوق عامه است و بر اساس قوانین و مقررات دادستان به عنوان مدعی العموم مکلف است در مواردی که بهداشت عمومی در معرض تهدید قرار می گیرد ورود کند و  اقدامات لازم قانونی را در جهت حل مشکل انجام دهد.
دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شادگان ادامه داد:  مشکل سرریز فاضلاب در برخی از خیابان‌ها و معابر تبدیل به معظلی شده که سلامتی مردم را  تهدید می کند. دادستانی به عنوان مدعی العموم، علاوه بر بازدید میدانی اقدامات  قانونی فوری در جهت حل مشکل انجام داده و تا برطرف شدن این معظل پیگیری های مستمر را انجام خواهد داد. 

کیانی راد در پایان برای مشکلات مربوط به فاضلاب شهر شادگان ضرب الاجل تعیین گفت:  قانونگذار برای کسانی که بهداشت عمومی جامعه را تهدید کنند تا یک سال حبس در نظر گرفته و در همین راستا  ، برای افرادی که این وضعیت نامطلوب بهداشتی را در شهر شادگان ایجاد کرده اند پرونده قضایی تشکیل شد.
خبرنگارناصرحکیمی

http://dezfoolnews.ir/fa/News/73735/دادستان-دادسرای-عمومی-وانقلاب-شادگان-تاکید-کرد؛-لزوم-تسریع-در-رفع-مشکل-پس-زدگی-فاضلاب-معابر-شهر-شاد
بستن   چاپ