سرپرست فرمانداری شهرستان شادگان ؛ لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات شهرستان شادگان الزامی است
سرپرست فرمانداری شهرستان شادگان ؛ لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات شهرستان شادگان الزامی است
يکشنبه 3 مرداد 1400 - 18:02:21
صبح ملت نیوز

سرپرست فرمانداری شهرستان شادگان ؛

لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات شهرستان شادگان الزامی است

سرپرست فرمانداری شهرستان شادگان گفت: پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی باید با جدیت تمام در دستگاه ها و ادارات رعایت و از عملکرد این نهادها بازدید شود.

 

به گزارش خبرنگار صبح ملت نیوز  ، امید صبری پور امروز در جلسه ستاد کرونا و شورای سلامت و امنیت غذایی شادگان که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزارشد ، با اشاره به در کمین بودن موج پنجم کرونا در سراسر کشور اظهار کرد: مردم شادگان در رعایت دستورالعمل های بهداشتی اهتمام بیشتری داشته باشند.

 

وی با اشاره به خطرات بسیار بالای کرونا دلتا، افزود: مردم باید نکات بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه را با جدیت بیشتری مدنظر قرار دهند و در این راستا تدابیر ویژه‌ای از سوی ستاد مبارزه با کرونا شهرستان شادگان برای مقابله با پیک پنجم کرونا در این شهرستان پیش بینی شده و به زودی به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

سرپرست فرمانداری شادگان تصریح کرد: بیمار مبتلا به کرونا باید از اعضای خانواده و دوستان و همکاران خود فاصله بگیرد زیر این ویروس دلتا به راحتی قابل انتقال بین افراد است و بیمار حتی قبل از مراجعه به مراکز 16 ساعته باید خود قرنطینگی را مورد توجه قرار دهد.

 

صبری پور در پایان تاکید کرد: مردم این شهرستان باید به صورت جدی نسبت به استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم حضور در دورهمی‌ها و تجمع‌ها پایبند باشند.

 خبرنگار: ناصرحکیمی


http://dezfoolnews.ir/fa/News/73311/سرپرست-فرمانداری-شهرستان-شادگان-؛-لزوم-رعایت-پروتکل-های-بهداشتی-در-ادارات-شهرستان-شادگان-الزامی-است
بستن   چاپ