امام جمعه شهرستان شوش: 🔺چه کسی باید پیگیر عدم دریافت حقوق کارگران باشد / نگذارید کارگران جلوی زن و بچه‌هایشان شرمنده شوند.
شنبه 22 خرداد 1400 - 22:24:30
روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان شوش
حجت الاسلام و المسلمین مهدی علیزاده اصل امام جمعه شهرستان شوش در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: یکی از دوستان گفت در همین هفته یک نفر را برای جابه‌جایی وسایل بردم و بخاطر گرمای هوا 50 هزار تومان برای خرید آب دادم که این کارگر در پاسخ گفت: من با این 50 هزار تومان هنرکنم یک روز شکم زن و بچه‌‌های خودم را سیر کنم. من کارگر شهرداری هستم و چندین ماه هست که حقوقی دریافت نکرده ام.

امام جمعه شوش گفت: آیا ما به این فکر کرده ایم که وقتی کسی حقوق ندارد چطور می‌تواند امرار معاش داشته باشد‌. چه کسی باید پیگیر ندادن حقوق کارگران باشد.

حجت الاسلام و المسلمین افزود: چه کسی باید ببیند که کارگری که در حال کارکردن و زحمت کشیدن هست، حقوقش را به موقع دریافت می کند یا خیر؟

امام جمعه شوش افزود: کاندیداهایی که بفکر رای آوری خودش هست یا افرادی بفکر این باشد که رفیق خود سرکار بماند تا هرکاری بخواهد انجام دهد و افرادی را استخدام کند این افراد به درد شورای شهر نمی‌خورند این افراد نمی‌توانند مشکلی از کارگران را برطرف کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین علیزاده خواستار پرداخت حقوق به موقع کارگران شد و افزود: نگذارید کارگران جلوی زن و بچه‌هایشان شرمنده شوند.

http://dezfoolnews.ir/fa/News/71081/امام-جمعه-شهرستان-شوش-🔺چه-کسی-باید-پیگیر-عدم-دریافت-حقوق-کارگران-باشد-نگذارید-کارگران-جلوی-زن-و
بستن   چاپ