"کیو آنالتیکز" منتشر کرد؛ نتایج آخرین نظرسنجی قبل از اولین مناظره نامزدها
پنجشنبه 13 خرداد 1400 - 11:14:10
آخرین خبر

13 روز به انتخابات ریاست جمهوری مانده است. کیو آنالتیکز یکی از معتبرترین مراکز نظرسنجی آخرین اطلاعات کسب شده از میزان شرکت مردم در انتخابات را با شما به اشتراک می گذارد.

بخش اول

 یافته‌های چهارمین پیمایش ملی کیو نشان می‌دهد، با شروع تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، به میزان کمی از جمعیت افراد مردد کاسته شده و در مقابل نسبت کسانی که تمایل دارند در انتخابات شرکت کنند به همین میزان افزایش یافته است.
واحد افکارسنجی کیو در این مقطع زمانی، نرخ مشارکت را با احتساب ضریب محافظه‌کاری، در حدود 43 درصد پیش‌بینی می‌کند.

(بخش دوم)

نرخ مشارکت در گروه‌های مختلف

یافته‌های چهارمین پیمایش ملی کیو نشان می‌دهد، در حالی که با احتساب ضریب محافظه کاری حدود 10 درصد، میزان مشارکت در انتخابات حدود 43 درصد(با حاشیه خطای 3درصد) پیش‌بینی می‌شود، این میزان در بین گروه‌های مختلف متفاوت است.
(بخش سوم)
 بر اساس یافته‌های چهارمین پیمایش ملی کیو، حدود 40 درصد از کسانی که قصد دارند در انتخابات شرکت کنند، هنوز گزینه مورد نظر خود را انتخاب نکرده‌اند. این رقم در بین مجموع کسانی که شرکت می‌کنند یا هنوز تصمیم به شرکت در انتخابات نگرفته‌اند، حدود 43 درصد است. 
به عبارتی می‌توان گفت در آستانه برگزاری اولین مناظره تلویزیونی بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، حدود 40 درصد آرای سرگردان در جامعه وجود دارد.
(بخش چهارم)

پایگاه رای سید ابراهیم رییسی

 بر اساس یافته‌های چهارمین پیمایش ملی کیو، حدود 42 درصد از کسانی که قصد دارند در انتخابات شرکت کنند یا هنوز تصمیم نگرفته‌اند، در صورت شرکت در انتخابات به سید ابراهیم رییسی رای خواهند داد.
اما یافته‌های نظرسنجی کیو نشان می‌دهد این نسبت در بین گروه‌های مختلف متفاوت است. 
بخش پنجم)

توزیع آرای سرگردان

 بر اساس یافته‌های چهارمین پیمایش ملی کیو، در آستانه اولین مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، حدود 43 درصد از مجموع کسانی که قصد دارند در انتخابات شرکت کنند یا هنوز تصمیم به مشارکت نگرفته‌اند، گزینه مورد نظر خود را انتخاب نکرده اند. 

 یافته‌های چهارمین نظرسنجی کیو در 12 و 13 خردادماه نشان می‌دهد حدود نیمی از زنان هنوز تصمیم نگرفته‌اند به چه کسی رای دهند.


http://dezfoolnews.ir/fa/News/70647/کیو-آنالتیکز-منتشر-کرد؛-نتایج-آخرین-نظرسنجی-قبل-از-اولین-مناظره-نامزدها
بستن   چاپ