روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا: در 15 ماه گذشته مردم ما پیروز بودند
روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا: در 15 ماه گذشته مردم ما پیروز بودند
شنبه 1 خرداد 1400 - 11:02:49
ایسنا

رییس جمهور گفت: 15 ماه گذشته روزهای تاریخی برای آزمون مردم ایران بود که هم شیوع کرونا را داشتند و هم تحریم‌ها را تجربه می‌کردند. قطعاً در این 15 ماه مردم ما پیروز بودند و مدافعان سلامت در خط نخست این پیروزی قرار داشتند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به آتش‌بس جنگ 11 روزه میان اسرائیل و فلسطین اظهار کرد: در این جنگ همه ملت فلسطین یکپارچه بودند و این مقاومت و ایستادگی و پاسخی که غزه به تجاوز صهیونیست‌ها می‌داد، بسیار ارزشمند بود. مردم در کشورهای بسیاری به حمایت از مردم فلسطین چه در اروپا و چه در آسیا به میدان آمدند، اما مقاومت و ایستادگی یک ملت پیروزی به همراه دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در مدت شیوع کرونا روزهای سختی داشته‌ایم، یادآور شد: ما روزهای پیک این بیماری که ویروس جهش‌یافته وارد کشور شد و استانی را درگیر کرد و بعد سایر استان‌ها درگیر شدند را شاهد بودیم و نیز روزهایی را داشتیم که امیدبخش بود و مردم جهان خبر تولید واکسن برای این بیماری را شنیدند.

روحانی تاکید کرد: این 15 ماه، روزهای تاریخی برای آزمون مردم ایران بود که هم شیوع کرونا را داشتند و هم تحریم‌ها را تجربه می‌کردند. قطعاً در این 15 ماه مردم ما پیروز بودند و مدافعان سلامت در خط نخست این پیروزی قرار داشتند.

این خبر تکمیل می شود.


http://dezfoolnews.ir/fa/News/69541/روحانی-در-جلسه-ستاد-ملی-مقابله-با-کرونا-در-15-ماه-گذشته-مردم-ما-پیروز-بودند
بستن   چاپ