امروز پنج شنبه 30 اردیبهشت 1400
آغاز عملیات ساخت مرکز جراحی‌های محدود و بسته نخبگان سلامت دزفول
پنجشنبه 30 ارديبهشت 1400 - 12:27:09
صبح ملت نیوز
آغاز عملیات ساخت مرکز جراحی‌های محدود و بسته نخبگان سلامت دزفول 


 عملیات ساخت مرکز جراحی‌های محدود و بسته نخبگان سلامت دزفول روز پنجشنبه با حضور جمعی از مسوولان شهرستان دزفول آغاز شد.

به گزارش صبح ملت، دکتر عبدالحمید طالبیان در این رابطه گفت: با پیگیری فرمانده سپاه خوزستان موافقت اصولی برای 16 رشته از جمله جراحی، داخلی، اطفال، اورولوژی و زنان در مرکز جراحی‌های محدود و بسته نخبگان سلامت دزفول گرفته شده است.

دکتر طالبیان بیان کرد: تلاش ما بر این است که با کمترین نرخ اقتصادی این تکنولوژی و درمان در اختیار همگان قرار گیرد که برای رسیدن به این هدف باید به زنجیره توریسم سلامت متصل شویم.

مدیر مرکز جراحی های محدود و بسته نخبگان سلامت اظهارداشت: تلاش داریم این مرکز همگانی شود و همه افراد جامعه به آن دسترسی داشته باشند و نرخ اقتصادی درمان پایین بیاید.

وی با بیان اینکه پروفسورهای مختلفی از نقاط مختلف دنیا قول همکاری برای تکمیل بخش‌های این مرکز را داده اند، افزود: حدود 400 میلیارد ریال در فاز نخست این طرح هزینه خواهد شد که شامل پنج طبقه 350 مترمربعی و سه طبقه پارکینگ می‌شود.

دکتر طالبیان بیان کرد: بیش از 2 برابر این اعتبار یعنی حدود 800 میلیارد ریال هم برای تجهیز این مرکز نیاز است که امیدواریم با کمک خیران و دیگر سرمایه داران و مسوولان هرچه سریعتر تکمیل شود.

مرکز جراحی‌های محدود و بسته نخبگان سلامت مجموعه ای تخصصی در زمینه بیماری های مغز و اعصاب و ستون فقرات است که توسط بخش خصوصی در ابتدای جاده دزفول - اندیمشک جنب بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) احداث می‌شود.

در این مراسم، آوایی نماینده مردم دزفول، وزیر دادگستری،امام جمعه دزفول، فرماندار و جمعی دیگر از مسئولین حضور داشتند.

http://dezfoolnews.ir/fa/News/69447/آغاز-عملیات-ساخت-مرکز-جراحی‌های-محدود-و-بسته-نخبگان-سلامت-دزفول
بستن   چاپ