رئیس علوم پزشکی اهواز هشدار داد کرونای برزیلی بیخ گوش خوزستان / به خدمه کشتی‌های برزیلی، اجازه ورود به بندرگاه‌ها داده نشود
رئیس علوم پزشکی اهواز هشدار داد کرونای برزیلی بیخ گوش خوزستان / به خدمه کشتی‌های برزیلی، اجازه ورود به بندرگاه‌ها داده نشود
دوشنبه 16 فروردين 1400 - 13:00:20
ایسنا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به خطر بروز ویروس کرونای برزیلی در خوزستان در پی پهلوگیری کشتی‌هایی از کشور برزیل در بندر امام گفت: باید مراقبت کنیم که به خدمه این کشتی‌ها اجازه پیاده شدن از کشتی و ورود به بندرگاه داده نشود.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان با اشاره به خطر بروز ویروس کرونای برزیلی در خوزستان در پی پهلوگیری کشتی‌هایی از کشور برزیل در بندر امام اظهار کرد: در خصوص کرونای برزیلی هشداری به ستاد مقابله با کرونای استان خوزستان داده‌ام دال بر اینکه سوش موتاسیون‌یافته جدید در برزیل شایع شده است که مرگ و میر بسیار بالاتری نسبت به سوش انگلیسی کرونا دارد.

به گزارشصبح ملت  نیوز، وی افزود: کشتی‌هایی مستقیما از برزیل به بندرگاه‌های ما در استان خوزستان وارد می‌شوند؛ این کشتی‌ها ممکن است محصولات غله اعم از گندم و برنج وارد کنند. باید مراقبت کنیم که به خدمه این کشتی‌ها اجازه پیاده شدن از کشتی و ورود به بندرگاه داده نشود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: کسانی که با خدمه این کشتی‌ها ارتباط برقرار می‌کنند نیز باید به صورت ویژه، قرنطینه شوند.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: این موضوع را به سازمان بنادر و کشتیرانی و فرمانداری ماهشهر و مسئولان بندر امام اعلام کرده‌ایم که به خدمه کشتی‌هایی که از برزیل وارد کشور می‌شوند، اجازه ورود به بندرگاه را ندهند.

انتهای پیام


http://dezfoolnews.ir/fa/News/64674/رئیس-علوم-پزشکی-اهواز-هشدار-داد-کرونای-برزیلی-بیخ-گوش-خوزستان-به-خدمه-کشتی‌های-برزیلی،-اجازه-ورود
بستن   چاپ