پیام تبریک رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان به مناسبت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران
پنجشنبه 12 فروردين 1400 - 18:25:21

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان هرمزگان به مناسبت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران پیام تبریکی صادر کرد .  




به گزارش پایگاه خبری صبح ملت نیوز ، حمید رضا نصیری رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان هرمزگان در پیامی سالروز حماسه 12 فروردین و روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت . 

پیام وی به شرح ذیل است : 

بسم الله الرحمن الرحیم 
دوازدهمین روز از بهار هر سال یادآور اعلام نتایج حماسه پر شکوه ملت بزرگ ایران برای تاسیس نظام (( جمهوری اسلامی )) است . 
روزی که در آن ملت بزرگ و انقلابی ایران با همراهی پیر و جوان و با تکیه بر آموزه های دین مبین اسلام و رهبری حضرت امام خمینی (ره) ، منافع سلطه گران دنیا را با چالش مواجه کرد و با انتخابی سرنوشت ساز نظام جمهوری اسلامی ایران را تثبیت بخشید و الگویی جامع و کارآمد را به جهانیان ارائه کرد . ملت ایران در آغازین روزهای سال نو ، روز جمهوری اسلامی را در حالی گرامی می دارد که همواره به مدد ایمان محکم و همت بلند خویش از کوران حوادث سخت و نفس گیر سربلند بیرون آمده است . 

تابندگی اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی و محبوبیت روزافزون مردمی و جهانی آن که به برکت پایداری و پایمردی ملت ایران و تدبیر و بصیرت رهبری معظم انقلاب اسلامی ( مدظله العالی ) در ادوار مختلف حاصل شد، حقیقت انکار ناپذیری است که امروز بیش از هر زمان دیگری مورد اعتراف دوست و دشمن واقع گردیده و نور امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان بر افروخته است .   


اینجانب ضمن گرامیداشت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران ، عظمت ملت شریف ایران اسلامی را در ظل عنایات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه خداوند سبحان مسئولت می نمایم و امیدوارم که در این سال با درایت رهبر معظم انقلاب ، به پشتوانه ملت بزرگ ایران با غلبه بر مشکلات ، گام های استوارتری در راه توسعه و پیشرفت کشور برداریم . 

حمید رضا نصیری 
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان هرمزگان 











http://dezfoolnews.ir/fa/News/64436/پیام-تبریک-رییس-سازمان-نظام-مهندسی-کشاورزی-و-منابع-طبیعی-هرمزگان-به-مناسبت-12-فروردین-روز-جمهوری-اس
بستن   چاپ