واکنش اپوزیسیون ها در فرانسه به محدودیت های جدید کرونایی ازسوی امانوئل ماکرون
واکنش اپوزیسیون ها در فرانسه به محدودیت های جدید کرونایی ازسوی امانوئل ماکرون
پنجشنبه 12 فروردين 1400 - 17:17:57
+صبح ملت نیوز
به گزارش سرویس بین الملل صبح ملت به نقل از رسانه های فرانسوی، اپوزیسیون های فرانسه در فضای مجازی به سخنان روز چهارشنبۀ 31 مارس ماکرون از کاخ الیزه ، واکنش نشان دادند.

مارین لوپن، رهبر حزب اجتماع ملی، اقدامات اعلام شده از سوی ماکرون را در زمینه واکسن به جنگ واترلو توصیف کرده و مردم را تنها قربانیان تاخیر ایجاد شده در روند واکسیناسیون دانست. به گفته وی متاسفانه این فرانسوی ها هستند که عواقب این تاخیرها، این غرور ، این ناسازگاری ها را می پردازند و بر زندگی روزمره ی انها تاثیر دارد.

ژان لوک ملانشون، رهبر حزب فرانسۀ تسلیم ناپذیر نیز عدم هماهنگی تصمیمات رئیس جمهور فرانسه را محکوم کرده است:« تعطیلی برخی مقاطع تحصیلی  و باز بودن مقاطع دیگر، دانش اموزان یکی در خانه ، یکی در مدرسه، برقراری منع تردد بدون توجه به برنامه های متناوب کاری افراد و رایگان نبودن ماسک های FFP2 را تاسف بار عنوان کرد.

این اقدامات جدید بهداشتی که توسط مقامات اجرایی تصمیم گرفته و اعمال شده است به دنبال افزایش موارد جدید Covid-19 در فرانسه ، بخشهای مراقبت ویژه بیمارستان را به یک وضعیت نگران کننده تبدیل کرده است.  در روزهای اخیر ، چندین چهره سیاسی و رسانه ای برای جلوگیری از گسترش Covid-19 درخواست برای  تشدید محدودیت های بهداشتی داده اند. 
                                         
مترجم پریسا فرخیان



http://dezfoolnews.ir/fa/News/64418/واکنش-اپوزیسیون-ها-در-فرانسه-به-محدودیت-های-جدید-کرونایی-ازسوی-امانوئل-ماکرون
بستن   چاپ