اعلام محدودیتهای روز 12 و 13 فروردین در دزفول
اعلام محدودیتهای روز 12 و 13 فروردین در دزفول
چهارشنبه 11 فروردين 1400 - 13:03:19
صبح ملت نیوز
*اعلام محدودیتهای روز 12 و 13 فروردین در دزفول*

*مسدود شدن پل حمید آباد*
 🔹مبادی ورودی بخش‌های سردشت و شهیون مسدود خواهند شد کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان

🔹علی فرهمندپور فرماندار ویژه شهرستان دزفول در رابطه با اعمال محدودیت‌های کرونایی در تعطیلات دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه 1400 اظهار کرد: بنا بر تصمیم ستاد مقابله با کرونا شهرستان دزفول و با همکاری فرماندار شهرستان شوش پل حمید آباد از ظهر امروز چهارشنبه 11 فروردین ماه بصورت دو طرفه مسدود خواهد شد.

🔹وی افزود: مبادی ورودی بخش‌های سردشت و شهیون برای جلوگیری از ورود گردشگران به این مناطق و تجمع افراد جهت مقابله با شرایط بحرانی فعلی از ظهر روز چهارشنبه 11 فروردین ماه 1400 الی صبح شنبه 14 فروردین ماه مسدود خواهند شد.

🔹فرماندار ویژه شهرستان دزفول گفت: سایر مبادی ورودی و خروجی شهرستان توسط تیم بازرسی ستاد مقابله با کرونا کنترل خواهند شد.

🔹وی ادامه داد: شهرستان دزفول در حال حاضر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد لذا از تمامی هم استانی‌ها تقاضا داریم در شرایط فعلی از سفر به دزفول جدا خودداری نمایند.

🔹علی فرهمندپور تصریح کرد: تصمیمات اتخاذ شده و محدودیت‌های اعلام و اعمال شده برای حفظ سلامت و جان تمامی افراد جامعه است لذا از مردم انتظار داریم در اجرای این مصوبات برای بهبود وضعیت کرونا در شهرستان دزفول همکاری لازم را داشته باشند.

🔹وی بیان کرد: بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان در روز دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه اجازه برگزاری هیچ مراسمی داده نخواهد شد و با ناقضان این مصوبات طبق قانون برخورد می‌شود.

http://dezfoolnews.ir/fa/News/64388/اعلام-محدودیتهای-روز-12-و-13-فروردین-در-دزفول
بستن   چاپ