استاندار خوزستان: خوزستان درآمد کشور را تامین میکند*
استاندار خوزستان : خوزستان درآمد کشور را تامین میکند*
جمعه 6 فروردين 1400 - 00:35:54
صبح ملت نیوز
استاندار خوزستان: خوزستان درآمد کشور را تامین میکند* 

شامگاه پنجشنبه 5 فروردین ماه 1400 استاندار خوزستان در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از اصحاب رسانه و اشاره به هم افزایی و وحدت گرایی اصحاب رسانه اظهار داشت:
خوزستان استانی است که کشور به آن نیاز دارد و منابع خدادادی بسیاری دارد که کشور را تامین میکند اما متاسفانه با وجود امکانات نتوانستیم خدمات رسانی مناسب ارائه دهیم وعلت آن موقعیت و حساسیت استراتژیک این استان است که تاثیر  موانع بیشتر چند برابر میکند و اگر تنش و مشکل باشد اینجا بیشتر احساس می‌شود و خود بخود این موقعیت باعث شده تا مشکلات بیشتر حس شوند و سرعت پیشروی استان به کندی صورت گیرد.


قاسم سلیمانی دشتکی گفت: بعضی مشکلات ساختاری هستند و بعضی مشکلات  روزمره هستند وقسمت مهمی از مشکلات با هم افزایی و وحدت حل خواهد شد.


رئیس شورای اداری خوزستان بیان داشت: رسانه ها باید پیوند دهنده مردم و مسئولین باشند  و همین کمک های اصحاب رسانه در زمینه آب و سایر مشکلات باعث شد تحولی  در برخی سیستم های مشکل دار بوجود آید.

او درخصوص نقد اصحاب رسانه گفت :لازم است نقد از توهین و تهمت جدا شود و علاوه بر نکات مثبت نکات ضعف نیز انتقال دهید.

او درخصوص اصحاب رسانه خوزستان گفت: رسانه خوزستان انقلابی و دلسوز و ارزشمند هستند ودرخصوص مسائل استان بدرستی ورود کرده اند.


او درخصوص مشکلات استان خوزستان بیان داشت: منابع و امکانات حل مشکلات پیدا میشود و مشکلات حل شدنی هستند مدیری موفق است که بصورت مستمر پیگیر باشد.

خبرنگار:الهه منگری

http://dezfoolnews.ir/fa/News/64121/استاندار-خوزستان-خوزستان-درآمد-کشور-را-تامین-میکند
بستن   چاپ