برگزاری اولین جلسه شورای اداری اندیکا با حضور دکتر علیرضا ورناصری
سه شنبه 3 فروردين 1400 - 12:17:03
روابط عمومی دفتر نماینده

علیرضا ورناصری:استفاده از ظرفیت های منطقه با هنر مدیران از شعار به عمل و خدمت تبدیل شود‌/ در اتخابات‌ها نباید منابع دولتی هزینه تبلیغات و مصارف شخصی کاندیداها شود/تشکلی تحت عنوان قرارگاه جهادی جهت هم افزایی ، پیشبرد امور و هماهنگی بیشتر بین بخشی برقرار گردد‌/دیگر اجازه نخواهیم داد سیاست های غلط وزارت نیرو ، باعث سوءاستفاده و تضییع حق مردم مناطق ما شود

به گزارش پایگاه خبری صبح ملت نیوز دکتر علیرضا ورناصری در اولین جلسه شورای اداری اندیکا مورخ یکشنبه ١4٠٠/١/٢ ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و آغاز سال نو با اشاره به اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری خط مشی کلی کشور و شعار امسال مبنی بر ارتباط با مسائل اقتصادی و معیشتی مردم بوده است و همه مدیران در همه ی سطوح بر این اساس باید عمل کنند، افزود: استفاده از ظرفیت های منطقه باید با هنر مدیران از شعار به عمل و خدمت تبدیل شود و نتیجه حاصله نه در بیان بلکه در عمل منجربه حل مشکلات، همدلی بین مدیران و مردم شود که این امر مستلزم پیگیری جدی و شبانه روز مدیران شهرستان می‌باشد .

عضو کمیسیون انرژی یازدهمین مجلس شورای اسلامی گفت: امسال انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستاها را در پیش رو داریم که لازم است تاکید کنم به هیچ عنوان در انتخابات به ویژه انتخابات شورای شهر نباید منابع دولتی هزینه تبلیغات و مصارف شخصی کاندیداها شوند. هرجایی تخلفی مشاهده شد باید به شدت با مسببین آن برخورد شود و باید سعی کنیم در چارچوب قانون از آرا مردم صیانت کنیم.

دکتر ورناصری با اشاره به مشکلات و کمبودهای موجود شهرستان اندیکا و عقب ماندگی 43 ساله منطقه بیان داشت: با تلاش ویژه و جهادی مدیران می‌توان گام های بلندی برداشت و پیشنهاد می‌دهم در این شهرستان تشکلی تحت عنوان قرارگاه جهادی جهت هم افزایی ، پیشبرد امور و هماهنگی بیشتر بین بخشی برقرار گردد‌.

نماینده حوزه انتخابیه ی در ادامه توضیح داد: شهرستان اندیکا جایگاه و ظرفیت ویژه ای دارددو می‌تواند در حوزه شیلات به عنوان یکی از قطب های استان و حتی کشور معرفی گردد چرا که 2 سد بزرگ در این شهرستان وجود دارد و نباید به راحتی از این ظرفیت عظیم گذر کنیم که این مسئله می تواند بخشی از معضل بیکاری منطقه را حل و موجب افزایش رفاه مردم گردد . 

دکتر ورناصری ادامه داد : قریب به 300 کیلومتر طول دریاچه های موجود در منطقه است که از قبل این ظرفیت با استفاده از تکنولوژی های امروزی و با کمترین مشکلات زیست محیطی می توان اشتغال زایی بسیاری پدید آورد اما اینکه تاکنون در منطقه اجرا نشده است جای سوال دارد و انتظار میرود نسبت به این موضوع توجه ویژه ای شود.

دکتر ورناصری با بیان اینکه بحث حق آبه اراضی کشاورزی منطقه به زودی حل خواهد شد، بیان داشت : دیگر اجازه نخواهیم داد سیاست های غلط وزارت نیرو ، باعث سوءاستفاده و تضییع حق مردم مناطق ما شود ، لذا لازم است مدیران شهرستان باتدوین طرح و برنامه های متنوع جهت استفاده آب کارون برای امور مختلف کاری کنند تا فکر انتقال آب از سرشاخه های کارون از ذهن مدیران ارشد وزارت نیرو خارج شود.

وی افزود : با توجه به اینکه در لایحه 1400 اعتبارات خوبی به راهها، حوزه برق و گازرسانی اختصاص یافته است، انتظار میرود به بیش از 300 روستای شهرستان اندیکا گازرسانی صورت گیرد و لازم است این موضوع نیز تا حصول نتیجه پیگیری شود.

نماینده مجلس در خاتمه بیان کرد: بسیار مسرورم از اینکه در فاصله 3 کیلومتری سد شهیدعباسپور که قبل از انقلاب وارد مدار تولید شد ، بعد از 42 سال روستای دره گچی از نعمت برق ، برخوردار شد.

http://dezfoolnews.ir/fa/News/63999/برگزاری-اولین-جلسه-شورای-اداری-اندیکا-با-حضور-دکتر-علیرضا-ورناصری
بستن   چاپ