بایدن: همه بزرگسالان ایالات متحده تا ماه مه واجد شرایط واکسن می شوند
جمعه 22 اسفند 1399 - 11:56:19
صبح ملت نیوز

 رئیس جمهور جو بایدن روز پنجشنبه به خبرگزاری ایالت های ایالات متحده گفت که همه بزرگسالان را واجد واکسن ویروس کرونا کند  و از آمریکایی ها خواست که هوشیار باشند یا با محدودیت های بیشتری روبرو شوند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سرویس بین الملل صبح ملت نیوز به نقل از رویترز بایدن گفت که به کمک آمریکایی ها نیاز دارد. وی در یک سخنرانی عصرانه از کاخ سفید ، اولین بار در زمان پخش تلویزیونی از زمان رئیس جمهور شدن ، گفت: "اگر هوشیار نمانیم و شرایط تغییر کند ، پس ممکن است مجبور به بازگرداندن محدودیت ها باشیم." "ما بسیار پیشرفت کرده ایم. این زمان تسلیم شدن نیست. همانطور که ما از یک زمستان تاریک به یک بهار امیدوار تبدیل شده ایم 
جمهوری خواهان به سرعت از بایدن برای رویکرد محتاطانه او انتقاد کردند. کوین مک کارتی ، رهبر مجلس نمایندگان ، در توئیتر گفت: "آنچه اکنون آمریکا به آن احتیاج دارد بازگشایی کامل اقتصاد و کلاسهای درس است."
بایدن گفت که او به ایالات ، سرزمینها و قبایل ایالات متحده دستور می دهد تا همه بزرگسالان واجد شرایط در تاریخ 1 مه دریافت واکسن ویروس کرونا باشند. کاخ سفید گفته است که تا پایان ماه مه به میزان کافی واکسن برای واکسیناسیون جمعیت بزرگسال خواهد داشت. حدود 10٪ از آمریکایی ها تاکنون واکسینه شده اند. مقامات دولت گفتند که وی 4000  نیرو دیگر برای کمک به تلاش در زمینه واکسن اعزام خواهد کرد و تعداد کل آنها را به 6000 نفر می رساند بایدن همچنین آمریکایی ها را تشویق کرد که برای جلوگیری از شیوع ویروس و انواع آن ،  ماسک بپوشند و فاصله اجتماعی را با رعایت بهداشت ادامه دهند.

 خبرنگار و مترجم محمد منگری

http://dezfoolnews.ir/fa/News/62500/بایدن-همه-بزرگسالان-ایالات-متحده-تا-ماه-مه-واجد-شرایط-واکسن-می-شوند
بستن   چاپ