دیپلم افتخارو جایزه‌ی نقدی «هشت‌نوشت» دردستان سیدمرتضی سبزقبا
دیپلم افتخارو جایزه‌ی نقدی «هشت‌نوشت» دردستان سیدمرتضی سبزقبا
دوشنبه 18 اسفند 1399 - 17:46:28
صبح ملت نیوز
*دیپلم افتخارو جایزه‌ی نقدی  «هشت‌نوشت» دردستان سیدمرتضی سبزقبا*

به گزارش صبح ملت به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، 
فیلم‌نامه‌ی داستانی «صبح روز دهم» نوشته‌ی سید مرتضی سبزقبا فیلم‎ساز و فیلم‎نامه‌نویس خوزستانی دیپلم افتخار بهترین فیلم‌نامه‌ و جایزه‌ی نقدی سومین جشنواره‌ی ملی فیلم‌نامه‌نویسی «هشت‌نوشت» را دریافت کرد. 

 200 فیلم‌نامه با موضوع دفاع‌مقدس از سراسر کشور به دبیرخانه‌ی این جشنواره ارسال شده که در مرحله‌ی اول با ارزیابی هیئت انتخاب 30 اثر به بخش اصلی جشنواره راه یافت. از مجموع 30 فیلم‌نامه‌ای که به بخش اصلی این جشنواره راه یافته بود، 8 فیلم‌نامه به عنوان برگزیدگان جشنواره معرفی شدند که از نویسندگان آن‌ها تجلیل می‌شود.

هم‌چنین هشت فیلم‌نامه‌ی برگزیده‌ی این جشنواره در قالب یک کتاب منتشر خواهد شد و پس از انتشار در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. از میان این هشت اثر 4 فیلم‌نامه‌ با مشارکت و سرمایه‌گذاری انجمن سینمای جوانان ایران تولید خواهند شد که یکی از این چهار اثر، فیلم‌نامه‌ی «صبح روز دهم» است.

لازم به ذکر است که آئین پایانی و مراسم اهدای جوایز به برگزیدگان سومین جشنواره‌ی ملی فیلم‌نامه‌نویسی «هشت‌نوشت» به دلیل شیوع کرونا در فضای مجازی و به صورت غیرحضوری در قم و با همّت اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و انجمن سینمای جوانان این استان برگزار می‌شود.

عکس از:میثم خالدیان

http://dezfoolnews.ir/fa/News/61998/دیپلم-افتخارو-جایزه‌ی-نقدی-«هشت‌نوشت»-دردستان-سیدمرتضی-سبزقبا
بستن   چاپ